Gå til innhold

Endelig i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga gikk p-pillene i søpla, ca midt i brettet. Nå venter jeg på bortfallsblødning, men håper jo selvsagt på miraklet at helgeaktiviteten har gitt utfall allerede, det skjer jo at folk som bare glemmer en pille blir gravid ;o) Men jeg tipper at mensmurringene jeg kjenner er akkurat det - mensmurringer.. Men jo før den kommer, jo snarere er den ferdig og vi kan sette i gang prøvinga på ordentlig. Nå er vi vel egentlig i pp 0, hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Så kjekt! og Lykke til =)

Ville bare si at, jeg kasta ppillene for 4 mnd siden, og har enda ikke blitt gravid =( Men ble en gang gravid fordi jeg glemte å ta noen piller, men da ble det SA.. =(

Men Lykke til=D

Skrevet

Ja jeg vet at dette kan ta laaang tid, og prøver å forberede meg på det så godt jeg kan. Men vi lever vel alle i en liten drømmeverden hvor alt klaffer veldig snart? ;o) I mellomtida får jeg og samboeren kose oss masse sammen, noe som er veldig lett nå som våren er skikkelig i anmarsj.

Du får ha lykke til videre du også, håper det klaffer for deg snart!

Skrevet

Så koselig da. Masse lykke til, og håper spiren sitter fort!

Skrevet

hehe ja, off. hehe.

Ja dåk får kosa dåk kjempe masse;);)

Sko søren ønska at du konne bare hatt sex ein gang, så var det gjort. uansett ka dag det var =oP

Skrevet

hehe..huska da jeg kasta brettet..

"det kommer sikkert til å ta minst ett halvt år før spiren sitter" sa jeg til sambo..og trodde det selv...

men her springer ei jente som satt på første førsøk rundt i stua.. :P

Skrevet

Jeg syns nå foreløpig at prøvingen er ganske koselig, og det er samboern helt enig i ;o) Men begynner det å ta veldig lang tid, så vil nok usikkerheten melde seg i enda større grad (det hender jo tankene streifer litt allerede, tenk om det ikke går..). Så vi tenker ikke så mye på EL og sånn, for jeg tror vi kommer til å treffe uansett, må prøve å ikke bli alt for opphengt i dette, om mulig.

Skrevet

Tusen takk for det, det håper jo selvsagt vi også, men jeg prøver å være realistisk... Jeg håper bare at jeg kan slutte å tenke så mye på hele opplegget, jeg er jo helt opphengt. Er redd jeg kommer til å bli gæærn med tid og stunder om jeg ikke klarer å koble ut babytanke. :o) Så håper jeg spiren snart sitter hos deg også, Dotten!

Skrevet

Så moro, det er jo sånne solskinnshistorier som gjør at jeg har håpet om at denne herlige våren skal bringe med seg en liten spire inni meg. Lykke til videre med nestemann, det er vel minst like spennende med nr 2, tenker jeg :o)

Skrevet

ja..litt mer "jobb" med å få nr 2 til å sitte..mn er med godt mot enda.. har ikke prøvd såå lenge enda..har en god følelse for denne pp ;)

Skrevet

Får håpe nestemann kommer etter snart. Du vet i det minste at dere får det til, er mange rare tanker som surrer oppi hodet på en førstegangsprøver. Men jeg er slett ikke bekymra, bare litt tankefull av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...