Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Heisann alle jenter! Igår kom TR, så det var bare veldig forsinket.. =( Veldig trist, men nå ska me prøve og mer for fult! Vi skal ikke gi oss. Så jeg lurte veldig på en ting. Hvordan finner jeg ut når jeg har eggløsning, når mensen kom så forsinket? =S Blir veldig redd nå om den ska komme så uregelmessig, da vil jeg jo aldri bli gravid =( *sukk* Neste gang skal jeg ikke ta noen ting som symptomer, jeg skal bare vente å se om jeg får mensen eller ikke.. vi ble veldig skuffa... Off mye drid her ja.. sorry for sutringa mi. heh=) KLEM, håpe det har klaffet for noen sist uke!=D
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Det var trist å høre... Men ikke gi deg nei Vanskelig å regne seg til eggløsning når mensen er uregelmessig, og den kan komme fra dag 12-23. Se www.pernille.info for å finne ut litt om sykluser. Du kan jo ta en eggløsningstest. Det har jeg ikkeprøvd selv, men den skal visst være ganske så nøyaktig. Lykke til!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Hei=D takk for svar. Ja men den har ikke vert uregelmessig før=S fikk den hver mnd den 15ende før.. så jeg vet ikke=S Litt merkelig syns jeg.. Vet du om eggløsningstest kan brukes flerne ganger?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Da tror jeg at jeg hadde brukt eggløsningskalkulatoren på babyverden, og regnet ut ifra vanlig syklus. Den var sikkert forsinket nå siden du stresser slik med å bli gravid(?), det er iallefall typisk. Vet ikke hvordan en eggløsningstest fungerer. Men det er mange som har brukt slik her, så legg ut en tråd om det så får du sikkert svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå