Gå til innhold

Dilemma... hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i konfirmasjon til minstebror min 11 mai. den dagen er jeg også satt opp på jobb... det er ingen problem å få byttet den bort, men saken er den at det er 133% og for fattige studenter så er det ikke dumt! derfor tenker jeg på å droppe kirken og dra en time tidligere fra jobb for å rekke middagen, men jeg føler det er litt stygt av meg å ikke bli me i kirka.. det er jo broren min... hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke dratt på jobb den dagen, ihvertfall hvis jeg fikk bytta. Hva med å bytte med noen så du kan jobbe 17. mai? Sikkert noen som blir glad for å slippe, jeg ble veldig glad for å slippe ihvertfall. ;o)

Skrevet

Familie er familie, og minner får du aldri nok av. Jeg ville aldri i verden ha jobbet. Men det er jo meg, og det er ikke sikkert du hadde fått kvaler :-). Pluss jeg har ikke vært fattig student (var student men aldri fattig) så kanskje jeg ikke burde uttale meg!

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg byttet bort vakten og vært med i hele konfirmasjonen !

Men du kan jo bytte så du får en tilsvarende dag da, med 133% da også. Det er jo snakk om å bytte vakt, ikke gi bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...