Michka Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har en liten tuppe i magen som ligger og presser noe sinnsykt på høyre ribbein... Sitter på jobben og vet ikkje hva jeg skal gjøre, er verst når jeg sitter, jobber på kontor.. Det gjør jo ikke noe mindre vondt å være hjemme egentlig, bortsett fra at der kan eg legge meg ned, det hjelper.. Hva hadde dere gjort? Reist hjem? Virker litt teit det også, men forjævlig å sitte og jobbe og ha så vondt! Litt syting fra meg.. :-(
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg hadde nok dratt hjem og slappet av. man burde forstå at gravide trenger avslapping og at de må dra hjem hvis de må det
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Sånn slet jeg og med før, FRYKTELIG vondt, dra hjem!!
Nætte;mortil2 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Ikke noe særlig for arbeidet ditt heller at du er "okkupert" på annet vis! Du gjør jo ikke en 100% jobb med smerter!! Nei dra hjem og hvil deg.. Ikke vits å presse seg gjennom noe, det får man INGENTING igjen for!!
Bubba75 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hun synker ikke litt nedover hvis du tar deg en rusletur? Da kan du jo eventuelt gå litt innimellom.
Michka Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Takker for svar... ! Har egentlig prøvd det meste, men nå gjør det vondt uansett hva jeg gjør.. Tror jeg stikker hjem , får ikke gjort så mye fornuftig her, sitter og snur og vrir meg på stolen for å prøve å finne en stilling som funker.. Tidligere har det hjulpet å reise seg, men ikke i dag.. Får ta det opp med legen på kontroll onsdag, litt kjipt hvis jeg må ha det sånn i 9 uker til, er 31 uker..
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Har også hatt det sånn i mine to forrige svangerskap. Det er fryktelig vondt, og så sitter man gjerne litt skjevt for å avlaste, og så får man vondt i ryggen i tillegg. For meg ble det litt bedre på slutten når babyen og magen sank litt ned. Be om en sykemelding (evt. aktiv) så du kan styre dagen selv etter hva du orker:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå