Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det er mangen som bruker solbrille rpå babyen sin? Er det viktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker solbriller på emilie. hun er 8 mnd.. ellers sitter hun bare og myser og klarer nesten ikke se når hun er ute

Skrevet

Jeg gjør det fordi hun synes det er ubehaglig med det sterke sollyset. Dessuten har jeg hørt at barn som blir født på sommeren oftere blir nærsynte p.g.a. at de utsettes mer for sollys når de er veldig små. Kan være at det er bare bull, har ingen referanser på det, men velger solbriller likevel!!!

Skrevet

Vi bruker solbriller på steder med mye sol, f eks fjellet eller ved sjøen. Snuppa liker ikke solbriller på og tar de fort av....:/

Skrevet

Ok:D tusen takk for svar:D Gutten min e snart 9 mnd, liker heller ikkje sol i øynene:D får ta å kjøpe meg noen:D

Skrevet

jeg er født i desember og er nærsynt =p hehe

 

 

vi har solbriller med bånd på så det er ikke er så lett å dra av seg

Skrevet

Jeg e født i juni og er velllldig nærsynt:P haha:D

 

De har sånne på apoteket sant?

Skrevet

ja! det var der vi kjøpte de hvertfall

Skrevet

Prøvde solbrillene på gutten min 3mnd da jeg måtte ha han litt på fanget i sola. Virker som han syns det var behagelig, ja. Så fort han kom i skyggen igjen, ville han ta dem av. Kjøpt på apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...