Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 er det er mangen som bruker solbrille rpå babyen sin? Er det viktig?
Snupi27 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 vi bruker solbriller på emilie. hun er 8 mnd.. ellers sitter hun bare og myser og klarer nesten ikke se når hun er ute
Mikkemafian Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg gjør det fordi hun synes det er ubehaglig med det sterke sollyset. Dessuten har jeg hørt at barn som blir født på sommeren oftere blir nærsynte p.g.a. at de utsettes mer for sollys når de er veldig små. Kan være at det er bare bull, har ingen referanser på det, men velger solbriller likevel!!!
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Vi bruker solbriller på steder med mye sol, f eks fjellet eller ved sjøen. Snuppa liker ikke solbriller på og tar de fort av....:/
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Ok:D tusen takk for svar:D Gutten min e snart 9 mnd, liker heller ikkje sol i øynene:D får ta å kjøpe meg noen:D
Snupi27 Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 jeg er født i desember og er nærsynt =p hehe vi har solbriller med bånd på så det er ikke er så lett å dra av seg
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Jeg e født i juni og er velllldig nærsynt:P haha:D De har sånne på apoteket sant?
camosilla Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Prøvde solbrillene på gutten min 3mnd da jeg måtte ha han litt på fanget i sola. Virker som han syns det var behagelig, ja. Så fort han kom i skyggen igjen, ville han ta dem av. Kjøpt på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå