Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Mini er 4 mnd og fullammes. Jeg synes han spiser så lite til hvert måltid og lurer på om jeg skal prøve å la det gå litt lengre mellom hvert måltid. Nå spiser han med ca 2-2,5 timers mellomrom. Men er det fare for at jeg får mindre melk i puppene da?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Min er også 4 mnd og fullammes. Han spiser ca hver 3 time. Hvis babyen din spiser så ofte at han bare "småspiser"/ikke tømmer brystet vil kanskje ikke puppene dine skjønne at de trenger å produsere mere melk. Sånn sett er det kanskje bedre å spise litt mer (slik at brystene tømmes) litt skjeldnere? Men jeg er ingen ekspert. Spør helsesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå