Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Karbonader i pitabrød med salat til... Nammenam!!
detbesteiverden Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Her er et sunt, enkelt og raskt middagstips: Laksefilet 1 glass pesto drypp litt olje i en ildfast form og legg oppi laksen. Smør med pesto oppå og sett inn i ovnen på ca 180-200 grader i 25-30 min. Serveres med f.eks ris og gjerne litt salat til. God middag!
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Ting som er enkelt og sunt; wok (mulig å lage og spise på 15 min når man har veldig dårlig tid også. Ja, har prøvd....) supper i alle varianter (kutt opp det du har av grønnsaker, bønner og tomater på boks, rester fra andre dager. Suppa koker seg selv.) ting som skal gratineres i ovn, type lasagne, pai, grønnsaksblandinger osv (kan lages ferdig når du har tid og ork, og settes i ovnen når du er sulten). salat (men menn er vel ikke så glad i det kansje, ikke min iallefall....) Dette gåpr det mye av her i huset iallefall:)
Trine_80 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Mitt beste tips er å la spedbarnsfaren lage middagen! :-) Ellers er det jo enkelt og raskt å smekke sammen noe spaghetti/pasta med en saus til- Eller koke ris, steike noen grønnsaker i en panne, hive oppi risen når kokt ferdig, sammen med noen egg (eggerøre). Ikke glem soyasausen! Mmm, veldig godt!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 La mannen lage maten Enkelt: Kok pasta og grønnsaker (sånne i pose som bare skal kokes opp), Stek kjøttdeig med tacokrydder. Kast alt i en ildfast form, strø på ost, sett i ovnen til osten er smeltet. Veldig godt og enkelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå