Grateful mom Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg har i løpet av helgen fått vondt i lysken på venstre side. Det gjør som regel bare vondt når jeg har sittet stille en god stund og skal reise meg opp og gå. Da sliter jeg med å sette venstre beinet foran det andre samt å løfte det. Er dette bekkenløsning? Er det noe vits å kontakte kiropraktor f.eks? Vet ikke om det er noe han kan gjøre når det er så kort tid igjen, er i uke 35 nå...
*LilleTroll + spira Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Høres ut som det ja! Jeg har det likt, men på høyre side. Får vondt av å ligge ned (selv med pute mellom beina) så legger meg ikke før jeg er så trett at jeg kollapser. Begynner å lysken på høyre side og skyter nedover i foten. Ikke så veldig deilig nei. Har ikke gått til behandling. Skal være bar å bevege seg så mye du klarer innenfor smertegrensen. Alle får bekkenløsning på slutten, det er bare ikke alle som får vondt..
Grateful mom Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Huff da.. nei, jeg får mer "vondt" av å ikke sove, så det må jeg nesten klare.. men sliter de 5-6 gangene jeg må opp på nattan og tisse.. Smerten holder seg kun til lysken, og stråler ikke nedover heldigvis. Men kjenner godt baki korsryggen og halebeinet at ting stivner der også da. Vanskelig å bevege seg mye når jeg har en stillesittende jobb, det hjelper ikke akkurat på. Men prøver å motivere meg med at det er få arbeidsdager igjen..
*LilleTroll + spira Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jobber selv stort sett forran en pc - er viktig å få bevegd seg litt i løpet av dagen da Ta noen gåturer på kontoret og få sirkulasjonen i gang! Det setter seg i halebenet her og.. Er hele bekkenet som blir "slarkete" når det nærmer seg.. vondt, men vi får ta det som et bra tegn!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg har bekkenløsning. fikk konstatert det i uke 20. begynner på uke 36 imorra. Det er helt klart lysken som er værst her også. Må virkelig gå meg i gang når jeg har sittet litt. Ser ut som en bil som begynner på alt for lavt gir, og som jobber seg opp. Jeg har ikke kontaktet kiropraktor/fysioterapaut for dette. Men har vært sykemeldt fra jobb siden uke 25. Og det er ganske så vondt ja. Håper det gir seg når jeg er ferdig å være gravid.
Grateful mom Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Huff da.. høres ikke noe greit ut.... Utrolig bra beskrivelse med bilen, er helt med på den! Skal prøve å klare meg de siste dagene, er jo bare 2 små uker igjen! Kanskje ikke vits i å ringe kiropraktoren heller, jeg klarer meg jo liksom... typisk meg holdning dette da..hihi.. Men alt ordner seg! Det blir nok greit etter fødselen, de fleste blir jo helt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå