1stor1liten =) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 skulle lage meg et glass saft og plutselig ser jeg en stor ekkel edderkopp i vasken min... troode jeg skulle få hjerteinfarkt, hehe.. hva bruker dere for å forhindre edderkopper? spray/middel
EierIkkeFantasi Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 vææææ..stakkars deg..jeg tør ikke nerme meg de så mye så jeg sprayer de med jiff\ajax ol masse så dør de =) lykke til
*ale* Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Hyler så høyt jeg kan og håper lydbølgene tar drepen på de... hehehe.... Funker dårlig....
1stor1liten =) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 jeg vil heller ikke nær de! sambo var heldigvis hjemme og fikk oppgaven om å myrde den
Mille** Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Iiiiiik!!! Har opplevd det samme selv, prøvde å drukne den i vasken, men det forsøkte å kravle ut av vannet, den lille jævelen ville rett og slett ikke dø. Måtte knuse den med oppvaskbørsten, som gikk rett i søpla etterpå!
*ale* Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg setter et glass over de og lar de stå til sambo kommer hjem.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå