Gå til innhold

hei da kommer jeg over hit


Anbefalte innlegg

Skrevet

da var 3 trimester her og siste etappe er i gang. dette har jeg sett frem til i noen uker nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er så kjekt å komme itl siste fasen likosm..;)

 

men jeg merker jeg begynner å bli dritt lei no..hehe.. syns dette trimestere er det leeeeeengste..iallefall de siste ukene....;(

Skrevet

Flere som er fornøyd med å innta 3.trim!!:) Herligt!

Starta dagen idag med glukosebelastning,- men ikke visste jeg at det tok over 2 timer!!! Hadde ikke blitt informert om det, -så jeg ble rimelig lang i maska da de sa at jeg måtte sitte på venterommet i 2 timer etter å ha drukket en box med druesukker-vann...

gikk da greit, alles normal und sehr gut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...