Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Ha en strålende solskinnsdag:-) Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere!!! kaker og kaffe og flagg og ballonger! :-)
Reveenka Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Hipp hipp! Kos deg i finværet på bursdagen din!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer med dagen! De sier man får det været man fortjener:o)) Kos deg i dag!!!
Velve Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Takk! Så koselig å få en slik hilsen! Skal feire dagen med senvakt på jobb, men det blir hyggelig det også!
Urtete Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer med dagen!! Håper du får en fin-fin bursdag!:-)
Maud Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Hipp hurra og gratulerer med dagen. Strålende sol over hele den sørlige delen av landet, det er ikke en dårlig markering av dagen din :-D
tebekaa Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Fortsatt nesten 1 time igjen... GRATULERER!!!
iznogood Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer med dagen - solen har garantert skint på deg i hele dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå