Gå til innhold

Musikk og babyens hørsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker når babyen begynner å høre inni magen ? Lurer fælt på om lille gutten min kommer til å bli glad i og vandt med musikk da jeg setter radioen ganske høyt så fort jeg står opp. Er så koselig å sitte her på morgenkvisten å høre på radio. Hehe.. Er blitt mye musikk den siste uka ja.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vettu, de seie de hørre ganske tidlig, men har virkelig ikkje anelse sjøl da.. Leste i ei sånn graviditetsbok at de begynte å høre rundt... var det uke 18 eller noe sånn? husker ikkje heilt, men eg synger nå nattisanger og snakker til han eg da, er i uke 22.. så eg trur han får det med seg. Mange som fortelle om ting de har hørt på mens babyen var i magen, som han gjenkjenner etterpå. :o)

Skrevet

På min side i babyverden står det at babyen begynner å høre 10.juni, dvs når jeg er 23.uker på vei (i min 24uke). Mulig annen litteratur sier annet, jeg vet ikke.

Skrevet

Jeg gikk over i uke 23 i dag, og ca nå hører babien står det på babyverden.

Når jeg var gravid sist tok jeg headsett over magen med klassisk musikk hver kveld mens jeg lå å leste (ble så lei de sangene etter hvert..for begynte først med cd spilleren)

Gjorde det som et lite "prosjekt" for meg selv. Nå er han snart 3 år, og han blir til tider ganske så rolig når jeg setter på den samme musikken nå. Moro å se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...