engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg må ha noe salt å spise,men kan ikke spise potetgull og salte kjeks i flere uker heller...Noen som har noen kalorifattige tips som hjelper mot kvalme???
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 spiste kun ritz med bitte litt ost jeg....overlevde på det..Hjalp mot kvalmen
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Grapefruktjuice, syltet ingefær og ristet brød. Ikke nødvendigvis sammen.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Når jeg har vært kvalm har jeg først drukket en halv del Farris og en halv del eplejuice blandet sammen i et glass. Det har hjulpet meg veldig. Etterpå det har jeg spist det jeg har ønsket. Så fort jeg blir kvalm igjen drikker jeg det samme og kvalmen forsvinner. Prøv det. Det har hjulpet på meg.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 appelsiner,kiwi, klementiner og appelsin juce...det levde eg på i hele fjord sommer....det eneste jeg ikkje kasta opp av;)
Nesta_L med guttebebis Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Saltsild (godteriet), nammis! Hvem bryr seg om vekta når det er så yummi og gjør så godt? ;-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 jeg spiser brødskiver med bringebærsyltetøy, bringebære skal visst være bra. Druer. Lavt blodsukker kan forsterke kvalme. En 5-6 druer kan være godt nok til at jeg føler meg bedre. B-vitaminer og sink-tilskudd. Mangel på dette kan forsterke kvalme. Jeg har ikke klart å spise rødt kjødt på flere uker, dette er hovedkilden til sink. Det er mulig det er en sammenheng, jeg var ikke kvalm i begynnelsen. Sambo kjøpte meg sink tabeletter, slike man suger på og også virker mot dårlig ånde. Armbånd som presser mot innsiden av håndleddet. Hjemmelagd, de kostet 150 kr på apoteket. Mitt hjemmelagdt kostet meg 20 kroner. Jeg har vært bedre i dag og i går kveld, da begynte jeg med armbånd og sugetabeletter av sink. Aner ikke hvilken det er som virker, har tenkt å bruke begge to. Jeg blir fortsatt veldig uvel når blodsukkeret mitt blir lavt. Ellers har mr. lee nudler med kyllingsmak + brødskive med smør på vært redningen min noen ganger. Det er også en del salt i det. Har knasket en del potetgull når jeg har fått suget etter noe salt (lå på en neve om dagen en stund). Prøver nå å spise popcorn i stedet, det er hakket bedre. Kjeks, sitter nå og gnasker på digestive kjeks og sjokoladekjeks. Greit for å få blosukkeret opp til jeg finner ut hva jeg kan klare å få i meg. Pannekaker med bacon går bra for meg. Blir nok det til middag. Frukt, pære og eple skåret i biter er lett å få i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå