Gå til innhold

Hva synes dere om dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å gikk tur i det fine været i går, jeg, mannen og ungene.

Eldste på 2 år syklet på trehjulsykkelen sin på fortauet med pappa som passet på, jeg trillet vogn m minsta.

Bak oss kom det en dame med barnevogn, hun gikk bak en stund uten å vise noe tegn til at hun skulle forbi så vi lot sønnen vår sykle der.

Plutselig kommer hun i vill fart med vognen og styrer seg imellom oss og freser "jævla tosker,ta hensyn til andre", hun skubbet borti flere av oss. Så trampet hun av gårde i rasende sinne.

Ble helt satt ut jeg, ekkelt at voksne kan reagere slik som det der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda.. hun hadde sikkert en dårlig dag. Burde nok spurt om hun kunne komme forbi, det går jo an selv om det kan være vanskelig for mange.

Skrevet

Frekk som jeg er så hadde jeg svart henne igjen:

"Kanskje du bare kunne spurt om å få komme forbi!"

Enkelte mennesker er bare født med mer sinne enn med smil.

Skrevet

helt ærlig?

så tror jeg atjeg hadde spruta ut i latter og ledd meg ihjel av kjerringa.hahaha =)

Skrevet

hun så ganske fjern ut der hun trampa av gårde, så det var i grunnen latterlig ja.

Men sønnen min ble litt redd henne og da blir jeg irritert, hun hadde tross alt barn med seg selv!

Skrevet

Hvis noen tar meg igjen så regner jeg jo med at de vil fortsette å holde høyere fart enn meg slik at det er natulig å slippe dem frem uten at de trenger å be om det, men hun burde selvfølgelig sakt noe for å få plass før hun ble sint. Litt dårlig oppførsel fra begge parter, men ikke noe å henge seg for mye opp i for noen av dere, etter min mening.

Skrevet

Hehe, hun går sikkert på Cearzette ;-)

Hilsen en som blir sinna som en ramp av dem!

Skrevet

Jeg ville vel snudd med og sett om hun ville forbi når hun tok dere igjen.

Ellers ville jeg vel bare tenkt at hun har sikkert ikke sovet på mange netter som blir så lett irritert. Det er ikke ekkelt, men helt vanlig når en har barn.

Skrevet

IR 18- jo det er veldig ekkelt,spesilt når man har barn.

Jeg har to barn og minste våkner 4-5 ganger ila en natt så jeg er supersliten og ikke alltid i godt humør. Men jeg lar ikke det gå ut over barn som er ute å leker. Jeg snudde meg flere ganger for å se om hun skulle forbi men hun gjorde ingen tegn til det!

Skrevet

Synes helt ærlig at det var merkelig av dere å bare regne med at hun syntes det var greit å måtte gå bak dere.

Skrevet

Jeg så bak flere ganger og gjorde tydelig "skal du forbi" tegn men hun gikk seint og så ikke på oss heller.

Neste gang om hun er bak meg skal jeg gå som en snegle og ikke se meg bak, kjefter hun igjen da skal jeg gi henne et kyss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...