Gå til innhold

Har noen spm om brystforstørrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått noen runder med meg selv og vurderer å få brystene fikset litt. Har ammet to barn så det er bare tomme skinnfiller igjen. Skal ikke ha store meloner, men vil bare fylle de opp slik at jeg får en fin B-cup evt liten C-cup. (Har jo egentlig ikke peiling på dette med størrelser, men tenker at det kanskje kan være passe). Så over til spørsmålene mine:

- hvordan er det å ta på silikonpupper? Kjennes det naturlig ut?

- silikonpupper og håndball, er det en ok kombinasjon??

- mange klinikker å velge blant i oslo/akershus, hvilke er best

- pris

Og sist, men ikke minst - er det noen som har angret på at de tok silikon og i såfall hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Mine er myke og fine, men litt annerledes enn naturlige er det jo. Men, nå har jeg jo glemt hvordan det er:o)

2. Jeg spiller håndball, går finfint det. Merker ikke noe til det.

3. Colosseum og Nobel klinikken vil jeg anbefale

4. Jeg betalte 28 000,-

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Oi, nå gikk det fort i svingene gitt. Ringte colosseumklinikken for å bestille time til konsultasjon og fikk faktisk time i morgen tidlig.

Er så usikker på om jeg vil dette. Eller ikke om jeg vil, men er så engstelig for alt som kan gå galt. Litt kjedelig hvis jeg angrer bigtime etterpå, men det får jeg vel bare ta høyde for dersom jeg bestemmer meg for å gjennomføre inngrepet. Tro om det er lang ventetid på operasjon? Noen som har erfaringer med den klinikken?

Skrevet

1. er kjempefornøyde med mine! De kjennes veldig naturlige!

2. jeg spiller fotball, og det burde gå greit.. (7uker siden operasjonen og jeg har ikke kommet tilbake til treningen ennå men skal det denne uka :o))

3. Nobel Clinic anbefaler jeg! Fikk konsultasjon dagen etter, og operasjon 2 uker etterpå. Veldig fornøyde med de ellers!!!

4. ga 28 000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...