heisand? Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 han bare tugger på tuten av flasken sin. så jeg bare lurer på hvordan jeg ellers kan få i han vann? har aldri tatt flaske og smokk. bare pupp her og middagsglass og grøt
alvis Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Gutten min er 7 mnd og han tugger også bare på tuten av koppen. Jeg pleier gi ham vann fra et vanlig glass. Det blir endel søl men han får i seg vann:)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Ja jeg gir også fra vanlig glass eller tut, for da tar jeg av den suge greia inni og bare heller så kommer det vann utan at han man suge. har oppdaga etter det at han blir helt vill... (så han har nok tørstet ja) ...
heisand? Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 har prøvd, men det kommer ut igjen. brekker seg eller bare vil ik inn i munnen
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Bruker vanlig glass her, like greit å venne de på det med engang. Var en del søl i begynnelsen, men går mye bedre nå
Bippe77 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 lillegutt her fikk vann av vanlig vannflaske.. med sånn tut.. som man kjøper i butikken.. når vi var i thailand... ble endel søl, man alt var bedre enn ikke noe.. og nå drikker han ihvertfall litt mer av tutekopper etc... men gir ikke på vanlig flaske da... der får han kun nan...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Gir du lunka eller kaldt vann? Kan være det også. Storesøster ville aldri ha lunka vann, bare kaldt. Mens lillebror er helt motsatt og brekker seg av kaldt vann. Så jeg varmer det i mircoen eller blander kaldt og kokt. Og han elsker vann.
heisand? Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 lar det stå litt på bekken så det ikke er iskaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå