Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 En mandag morra lys og skjær med pollenfrø og pulevær og fuglesang i alle trær -en sang om pøking, egg og bær, om kåthet, rede, pisk og lær - fikk Gud en lys ide og sa "det her er jaggu altfor bra, de svina har det altfor godt! Jeg sender dem en pall med flått og nattefrost i mai er flott, og masse kravlekryp så smått og selvangivelse, huhei, nå begynner det å ordne seg! Alle som hadde seg i går vil finne kløe, blemmer, sår Og dem det ikke blei no på på flere uker, de skal få symtom på alt de frykter mest Litt vorter her, litt byllepest og for å gjøre det komplett, litt morrakvalme, rett og slett, så de kan vri sitt hode rundt i jakt på hvem gravøren var og hva han het, for alt de vet er at han hadde ringen på og så en kjempediger stå. Det hadde dessverre alle sju så hvordan finne ut? Hvad nu? Og Gud han gnir seg godt i henda og åpner morrapils med tenna For altfor mye glede ække hans greie her nede. Så om du tror at vår er ven og at den til og med gjør pen så tro igjen og vent på byll og blackout etter grøftefyll og mann som pøker nabofru og galskap brakt i hus med ku som utga seg for oksekjøtt. Det gode liv er snart nok dødt.
Inga Bling Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Synes jeg aner en smule innestengt frustrasjon her nå?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Grrr, kroppen verker på steder jeg ikke visste jeg hadde, man blir sur av sånt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg tar ut den teksten, slik at jeg har en ferdig stil som en av ungene kan bruke på skolen, når det er krise her hjemme:-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Bra det, men har du faktorert inn barnevernet, i forhold til barnets alder ,etc? Bare et tips...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 tsssshh... barnevernet? De er livredde for meg... ungene for den saks skyld også:-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Barnevernet er livredde for ungene, eller ungene for deg?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Du er så flink til å dikte. Har du flere morsomme?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Har ingen, funker etter pulverkaffemetoden, instant ordbedriveri. Ergo ikke for kjedelige kjennere av den gode smak, men grei nok for oss andre.
KaMa Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Ah, atter en perle. Jeg tviler på om jeg noensinne kommer til å gi meg i kast med poesi etter dine hverdagsskildringer. Alt annet blir jo grått og kjedelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå