heisand? Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 pose, hva med klærne, lue osv? burde vel skaffe meg sånn tynn bommulslue nå?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg har saueskinn i bunnen så en dyne over hun pg et teppe over der vist det er litt vind å slikt. ellers har jeg gjerne på hun en body,tights og skjørt,sokker å sko/tøffler, en genser eller vest pluss en tynn sommer jakke. ha også på hue han funnet frem en litt tynnere hue og votter vist det er litt kaldt, ellers har eg de bare med å tar de på om hendene blir kalde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå