Gå til innhold

ta med mini til legen? forkjølelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

i utgangspunktet har han hatt tett nese mye av livet sitt ( han er 3 mnd.) pga snuppa er i bhg. og selvfølgelig da drar hjem smitte. men de 2 siste ukene nå har han hostet ,er tett i nesen og nyser men ikke feber. det sies jo at hoste kan sitte lenge. det er slimhoste, bør han til legen siden har en så liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann var også mye tett i nesen de første par månedene, så vi brukte saltvann og nesesug nesten hver dag. Tett nese er visst helt normalt, men hvis du syns han hoster/nyser mye og har blitt verre i nesen syns jeg du skal ta en tur til legen, ville gjort det selv. Er jo betryggende hvis man er urolig, bedre å gå en gang for mye!

Skrevet

det er sant. han hoster en del men er grei i form ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...