Gå til innhold

Dere som reiser til syden i juni\juli..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betalte dere, og hvor mange er dere??! Og leilighet eller hotell?

Vår kommer på 18 tusen +.. Synes i grunn det er mye, men da har jeg valgt 2 roms leilighet. Billigere for 1 roms, men man må vel ha 2 roms dersom man reiser med barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiste til Platanias 1 uke på juli i fjor.2 voksne og 2 barn i 2 roms leilighet.Det ble ca 21000.

Nå ska vi ha 14 dager på Mallorca i begynnelsen av august og betaler 24500.2 roms leilighet det også.

Skrevet

Vi skal to uker til Rhodos i slutten av juli. Betaler ca 21000. Det er meg, sambo og mini på 1 år. Er sunwing hotell, tror den delen vi skal bo på er sånn leilghetshotell eller noe sånt:-)

Skrevet

vet ikke åssen det er med priser og sånt, men tenkte jeg ville kommentere det med 1 og 2 roms.

vi er 4 stk, 2 barn, på 7 og snart 2 år, og 2 voksne.

vi har 1 roms,så ligger den største i skuffen, i senga, og minsten får reiseseng, så han ligger i stua sammen med 7 åringen...går veldig greit....me da er det tidlig kvelden da, men han av vår tåler bråk,så vi kan godt sitte i samme rom,eller på terassen om kvelden....

Skrevet

vi betalte 22tusen for sunwing resoert på kallithea i Rhodos, en hovedbygning å noen vedsiden av.. vi ligger på ariadne, tror det var en 1roms leilighete. dette betalte vi for 14dager, meg, typen å datteren vår ca 10 mnd når vi reiser. det er også inkludert froksot hver dag. vi reiser med ving å vi undersøkte andre steder også man det var ikke så mye som var billigere, men så skulle vi på sunwing resort å det er jo litt dyrere enn eks sun garden å slikt.

Skrevet

2 uker på Kypros, 2 voksne, 1 barn + en baby(koster bare 250kr) kommer på 21000. 2-roms leilighet på Blue village. Inkludert mat på reise, transfer og bamseklubb. Helt ok synes jeg. =)

Skrevet

3 uker mallorca på hotell, 2 roms. Har valgt litt bra standard og litt "tilleggstjenester" vi da, så vår kommer på 30.000. Vi er 4, men 2 av oss er under 2 år.

Skrevet

Hvis du har ett soverom + stue, har du en 2 roms

Skrevet

Ok, takker for svar.

Skal sjekke ut litt ekstra:o)

Skrevet

Vi reiser 7. juni, 4 stk, og betaler 25000 ca med all inclusive. Skal bo på leilighetshotell, men fikk dessverre ikke 2 roms leilighet. Regner med vi legger oss samtidig med barna, evt sitter på balkongen etter de har lagt seg. :o)

Skrevet

Da jeg bestilte kom det på nesten 24000 totalt forresten, og når jeg betalte i går kom det på 21000 totalt. Aner ikke hvorfor, men det har kanskje med kurser og sånt å gjøre?

Skrevet

vi har leid oss inn på både 1 roms og 2 roms, og da med 1 soverom, og et annet med 2 soverom....det er min erfaring, og 2 roms er mye dyrere, ca 5000 på de vi har kikka på.

Skrevet

sorry stratos m/to tette :-o

du har rett, når jeg får tenkt meg om.....

Skrevet

Vår tur til Kreta i juni kommer på ca 12000 kr.

1-romsleilighet på bakkeplan.2 voksne 1 barn på 15 mnd.Trenger ikke 2-romsleilighet,men det er vel gjerne litt mer praktisk?Kommer til å klare oss heelt fin-fint vi =)

Vi skal til Agia Marina,Chania og skal bo på et rimelig,men populært familiekompleks.

Skrevet

Vi skal også til Kreta, Chania. Kom på nesten 19000 kr. med alle tillegg. Men, siden sønnen min er 2 år kostet han 6300,- også.

Vi skal bo på et familiehotell vi også, ved stranden.

Skrevet

Vi reiser den 7 juni og våres kommer på 16000kr. Er 2 roms leilighet. Må vel ha det med barn ja tror jeg. Synes dette er nok å ja. Er jo kun en uke også så..

Skrevet

Vi var til Side i Tyrkia i fjor sommer. Lå på Side Village i 2 roms leilighet. Var bare mannen å meg å for det betalte vi nesten 14.000. Reiste 14 juli og var i 2 uker og med Ving.

reiser man i skoleferien så er det straks dyrere. Å det samme gjelder Sunwing Hotel. Litt bedre standar og det meste er på området til Sunwing. ( trenger faktisk ikke gå ut av hotel området for å få det du vil ha / trenger

Skrevet

Du har nok fått fradrag på barna.

Mye du får rabatt på hos reiseselskapene. Noen får du nettrabatt på, alder på barna, hvor mange dere er i leiligheten/hotel rommet. Å når på året du bestiller. Bestiller du får en spes dato kan du få rabatt på det å . Sikkert derfor du fikk en lavere pris å betale

Skrevet

Gode Gud i himmel, er det så sinnsyke priser:-O Moses!!

Jeg husker den gangen *mimrer tilbake og teller år* da jeg og venninnen min var i Bulgaria (5 år siden) da betalte vi 990 kroner for turen og opphold i en uke, synes det var helt greit pris jeg da, hhihi.

Åja! Også forsvant varmtvannet i noen dager fra det kæksete rommet, så vi fikk tilbake 300 kroner :-D Men 25000 er jammen mykje pæng!

Vi ska aldri te syden vætjæ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...