Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og i dag skal det feires;).

Håper jeg kan glede meg til en roligere tid uten så mange bekymringer og "skumle" innlegg. Det har vært fint, hyggelig, trist, skremmende og morsomt å være her på 1 trimester. Blir fint og se dere komme inn på 2 trimester en etter en. Lykke, lykke til så lenge!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeI. du for ha lykke til videre, så sees vi om en uke da kommer jeg over til 2 trim.;-)

Skrevet

Kjem til 2.trimester om 2 dager.... :)

Skrevet

Kommer på onsdag, og er veldig enig med deg:) Lykke til:)

Skrevet

Så flott, og takk for det! Blir fint å se dere der.)!

 

Skrevet

Hei Lova Lova:-)

 

Jeg henger litt etter, er snart 9 uker på vei, men gleder meg til å jumpe over jeg også!

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...