Lova Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 ...og i dag skal det feires;). Håper jeg kan glede meg til en roligere tid uten så mange bekymringer og "skumle" innlegg. Det har vært fint, hyggelig, trist, skremmende og morsomt å være her på 1 trimester. Blir fint og se dere komme inn på 2 trimester en etter en. Lykke, lykke til så lenge!!!!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 HeI. du for ha lykke til videre, så sees vi om en uke da kommer jeg over til 2 trim.;-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Kommer på onsdag, og er veldig enig med deg:) Lykke til:)
Lova Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Så flott, og takk for det! Blir fint å se dere der.)!
Promp Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hei Lova Lova:-) Jeg henger litt etter, er snart 9 uker på vei, men gleder meg til å jumpe over jeg også! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå