heisand? Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 er det sånn klippeautomat midt i bussen så jeg slipper å gå fra ungen i vognen og gå frem til bussjåføren og betale?
Musemor med tre søte små Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Nei. Du må nok gå frem til sjåføren å klippe
Gulosten™ Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Veldig sjelden de er midt i bussen. Men hvis han begynner å kjøre før du har kommet deg tilbake til vogna så får du bare drite i å stemple, evt. vente til neste stasjon. Oftest er de greie og venter. Hvor skal du ta bussen fra da? Ofte er det jo en t-banestasjon i nærheten med stemplingsautomat.
heisand? Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 komme meg til ccvest. går bare busser den vein fra meg
Gulosten™ Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Du skal ta 23-bussen da regner jeg med... Ikke så mange t-banestasjoner i nærheten da kanskje nei.. Hehe. Bortsett fra på Smestad! Og Ryen så klart. Manglerud og.
Gjest Gul stjerne Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Eh altså... siden jeg begynte å ta bussen med vogn, har flexikortene vart utrolig lenge. Vi kommer inn midt i bussen, parkerer vogna, setter på bremsene, og så kjører bussen. Vogna skal passes på forsvarlig og ikke forlates (fikk kjeft fra en sjåfør da jeg ikke stod ved siden av vogna). Det vil si at i begynnelsen var det så mye nytt å passe på at jeg ofte glemte stemple billetten, nå gir jeg rett og slett faen om det passer seg slik. Jeg er blitt en habil sniker.
Amy - I love whales Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Mest sannsynlig må du stemple foran, så du må nok gå fra. Rekker du det ikke når du går på, kan du sikkert springe frem på neste stopp, og det er sikkert noen som kan holde et øye med vogna mens du "løper" Ikke noe problem dette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå