Gå til innhold

Lure på om eg ska ring lægen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir 17uka her uka,og kjenner ikke liv.har altid kjent liv før på denne tiden. Men får vel neppe time i dag bare for å høre hjertelyd. Tenke meg hvor lei meg eg blir hvis de ikke finner noe hjertelyd. Får vel vite d på ul om ei uke uans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke unormalt å ikke ha kjent liv enda når du bare er 17 uker på vei, selv om du har kjent det tidligere før. Det kan være morkaken din som ligger slik til at den demper alle bevegelser babyen din har og det kan være at babyen din ligger slik til at den sparker og slår mest inn mot ryggen din. Jeg tviler også på at du får en time i dag kun for å høre hjertelyden. Det hadde nok vært annerledes om du var kommet over i 3.trimester og det plutselig hadde blitt stille der inne i magen. Og siden du skal på ul om en uke, så får du nok også bare beskjed om å smøre deg med tålmodighet inntil den tid.

Alt står nok bra til med babyen i magen din, skal du se =) Så lenge du ikke har blødd eller hatt veldig vondt i magen, er nok alt akkurat slik det skal. Ønsker deg masse lykke til på ul og håper du snart får kjenne det etterlengtede første sparket =)

Skrevet

Kjent liv i 13uke.men nå ingening og magen e flatet ut. Har ik blødd noe,ha enast brunt utflo for 14daga sia ca. Får vel smøre mg m tålmodiet.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja vet hvordan det er jeg har og kjent liv tidligt men bebisen har perioder der den er mer og mindre aktiv...så de er sansynligvis inget,men skjønner godt at du er urolig. hvor lengesen følte du bebisen sparka då?

Skrevet

Kan du ikke spørre likevel da? D gjør jo ingenting, d verste er jo at du får et nei :) D kan jo ikke være noe gøy dersom du går å tenker på d hele tiden.. Selv om sjansen er veldig stor for at lillebabyen har d bare bra der inne :) Jeg vil jo tro at d er viktig at gravide føler seg trygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...