cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 De siste dagene har jeg hatt veldig vondt i magen, den er konstant hard og dette er veldig ubehagelig. Kjenner at babyen beveger på seg når disse "takene" slipper og da er den veldig urolig av seg (babyen altså).. Er i min 31 uke... Noen som vet hva dette kan være??
Bebis08 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg må understreke at jeg bare gjetter og at jeg ikke har noe kompetanse på dette, men det kan minne om sånn som jeg har, og da tror jeg det er livmora som utvider seg når babyen vokser. Det kan være skikkelig vondt, det er jo helst nederst i magen, som menssmerter. Men ofte er magen hard samtidig....
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Det kan være uvi.. Jeg hadde vondt i magen i hele forrige uke (er 31+1 i dag) og fikk påvist nitritt i urinen på kontroll på tirsdag. På onsdag begynte jeg på penicillin og magevondten slapp gradvis taket...
Bebis08 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Er det sant, kan det være UVI, for det har jeg nemlig fått påvist, men trodde man helst kjente det som svie når man tisser. Da kan det være derfor jeg har vondt.... Men legen sier ingenting om medisin mot dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå