~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Begynte på denne for en uke siden. Men jeg er så amper om dagen, så grusomt sinna. Kan det være en bivirkning av pillene? Veldig slitsomt, flyr i flint for den minste ting!
*ale* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jepp. Jeg var sånn de første fire ukene på den, så gikk det over.....
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 du skal ikke se bort ifra det.. ustabile piller det der.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det kan være det, men det trenger ikke være det. Humørsvingninger på hormonprevensjon er jo ikke uvanlig. Du kan kanskje se det an, se om det bedrer seg?
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Da får jeg se det an, for dette går ikke an å leve med over tid :-( Og jeg som egentlig er på en bipolar høyde om dagen!!
*ale* Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Vet ikke hvor alvorlig den bipolariteten din er, men i såfall skal du være ekstra forsiktig med hormonpreparater.. Kan gi økt ustabilitet..
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 Ja, det blir jo bare kluss dette her :-) Og i tillegg har jeg en hormonforstyrrelse. Hehe, ække like greit bestandig ;-)
FrøkenKnallkul Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Sånn var jeg også de første ukene etter at jeg begynte på de pillene. Trodde jeg var i ferd med å bli gal. Men det gikk over, heldigvis. Bortsett fra disse humørsvingningene er jeg kjempefornøyd med Cerazette Det sies at man må gi nye p-piller 2-3 mnd "prøvetid" før man finner ut om de er noe å satse på.
*ale* Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Vi anbefaler folk med bipolar lidelse å ikke bruke hormonprepareter, annet enn hormonspiral.... (jobber i psykiatrien)... Bare så du vet:)
meg & to små vampyrer Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Oi, såpass ja. Jeg husker at jeg fikk provera en gang og reagerte ved å sitte og grine og være uforklarelig deppa akkurat de dagene jeg tok de pillene. Det var 10 dager hver syklus. Hele dagen gren jeg. Var veldig tydelig at det var pillenes skyld, så jeg droppa de kjapt. Om du merker at pillene har slik effekt, syns jeg det er lurt å vurdere noe annet jeg,
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2008 Hmmm, får se dette her an, bruker ikke medisiner for tilstanden min, vil ikke "miste" energien min. Den er gull verdt, men hver gang jeg faller, så bestemmer jeg meg for å begynne på medisiner, hehe, jeg er ikke til å bli klok på!
*ale* Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Ja huff det er ingen enkel greie det der... Regner med du har prøvd ut det meste. Lykke til, og vær obs på effekten av Cerazetten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå