teebee3 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Lurer litt på hva dere andre kler på babyene deres om dagen, i bagvogn under dundyne. Har gitt dunposen fri og startet med dyne.Har også mørk vogn så det blir jo ganske varmt nedi vogna. Hva har dere på av klær?? (østlandet)
Labambie Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Joggebukse og body.. Så en ulldress (overall i ull,ulljakke,sokker og lue) Så ligger hun på et helseteppe og kanskje et helseteppe over seg. Da er hun glovarm! Så dyne har vi aldri brukt i vogna.. JEG kunne ikke brukt det på min unge nå. Hun sutrer nok av varme som det er! Men,alle barn er forskjellig..
Willy Wonka Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Vi har akkurat gått over til sportsvogn. Ligger på lammeull og har dyne over seg. Dyna letter jeg litt på hvis han er varm. På seg har han strømpebukse, bukse, body og jakke + lue. Ja, og ullsokker. Hvis jeg bruker fleezedress bruker jeg ikke bukse og jakke, kun strømpebukse og body. Men ja, kjempe vanskelig med påkledning nå. Redd for at han skal bli for varm - så jeg passer på hele tiden. Har skiftet over til tynnere lue, enten sånn tynn ull lue eller en bomullslue.
Snupi27 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 emilie bruker ikke dyne nå. det syns jeg blir altfor varmt. hun bruker bare teppe over seg. hun har på body, strømpebukse, buske og en tynn vårjakke pluss lue. nå bruker v sånn lue med brem på så hun ikke skal få sol i øynene sine. hun bruker ullsokker for hun er alltid så kald på føttene sine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå