majsenna™ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg har fått barnehageplass og lurer på: Jeg prøver forsiktig tilvenning i barnehage, men hvis dette går veldig greit, kan man da gjøre om på permisjonen slik at man kan begynne å jobbe tidligere? Blir jo litt kjedelig å gå hjemme å trykke...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 det er vel opp til arbeidsgiveren din, tror jeg.
@nemone Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 I følge NAV kan du ikke gjøre om på lengden av den totale foreldrepermisjonen - men du og pappa står fritt til å endre fordelingen mellom dere underveis. Vi har gjort det i begge permisjonene og det har gått fint - men altså ikke å endre den totale lengden. Du bør sjekke med NAV om det går an å få til unntak fra regelen.
majsenna™ Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Far er student, så noen deling har det ikke vært. Blir isåfall å korte ned på lengden av permisjonen.. Skal ringe de og høre nå. Takk for bidrag
Knøttefrøken Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 du kan jo prøve å få til en avtale med arbeidsgiveren din om at du feks tar ut de dagene du jobber som avspassering senere. Tenkte jeg skulle gjøre det. hvis jeg får barnehageplass fra feks 2 januar, og tilvenning går bra(jeg har perm til den 20) så kommer jeg til å jobbe noen dager uten lønn, og heller få avspasere de senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå