Gå til innhold

hvor møtte dere hverandre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hyttetur med felles kjente.... Jeg la an på han han ble hekta ;-)

Skrevet

På fest..hehe som 16 åringer;)

Skrevet

Vi traff hverandre på byn....sendte sms i 2 uker , avtalte date og vips nå er vi samboere og har en sønn ( og ikke minst skal gifte oss :=)

Skrevet

Var i samme studentmiljø, og møttes noen ganger på fester/ hjemme hos folk. Så ble det romantisk, og nå har vi vært sammen 9 år ;-)

Skrevet

jeg kjente han litt fra før, men når jeg skulle flytte fra min mann( nå x) så spurte jeg xxxx om han kunne kjøre,for han hadde sertifikat til å kjøre flyttelasset mitt, og dermed så var det gjort :-))litt tidlig etter brudd, men nå har vi vært sammen i 8 år, og snart gift i 6.

Skrevet

Broren hans introduserte oss for hverandre på en fest..

Skrevet

Vi var i samme studentforening. Jeg hadde ansvaret for noe oppusning av 'kjellern' og han hadde tilgang til pengene.

Skrevet

På jobb :)

Jobber fortsatt sammen, med til ulike arbeidtider og på to forskjellige avdelinger.

Skrevet

på fest for 3 år siden.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

På en fest:-)

Skrevet

Mannen min dukka opp på døra mi, sammen med ei venninne av meg. Hun hadde vært litt sammen med han, men ikke noe seriøst, men de var fortsatt gode venner. Så hun ringte til meg en kveld jeg var alene på hybelen min, og spurte om det var ok at de tok seg en tur opp, og om jeg hadde blandevann, for de hadde sprit:) Så da gjorde vi en liten fest ut av det, litt flere kom, og tilslutt dro venninna mi hjem, og der satt jeg og han alene til slutt. Siden har det vært oss to:) 6 år etter er vi lykkelig gift og hr 2 søte jenter:)

Skrevet

Hjemme hos eks-svogern min :) Kjæresten er en kompis av han nemlig :)

Skrevet

jeg vil åsså ha kjæreste!! :)

Skrevet

På hyttetur. Var ei venninne av meg som dro meg med. Og jeg er glad for det. Er nå 7 år siden.

Skrevet

jeg så han for første gan på Brann-tifo, jeg 15år å 9 mnd han 16år å 9 mnd. syns han va drit kjekk men tok ikke noe kontakt, trode han va rundt 20 eg, men så feil kan man ta:P hehe litt sjenert også. så sa jeg han på biip så han var rundt min alder å tok kontakt me en gang:D vi møttes å vips så var det gjort. har snart væert sammen i 1år å 89mnd å har verdens herligst jente på snart 8 mnd.

Skrevet

mente 1 år å 9 mnd.. hehe

Skrevet

Møttes da begge to var "lånt inn" av en teatergruppe for å være med på en forestilling. Han spilte håpløst forelsket i en dame som er like gammel som mamman min (hihi) og jeg var grisette! OH yeah. Begge hatet det. Snakket nesten ikke sammen, men da siste forestiling var spilt, ble jeg så utrolig redd for å aldri se han igjen (for jeg var jo såå forelsket) så da sendte jeg han en melding, også begynte vi å møtes. Etter 1 1/2 halvt år, turte vi endelig å fortelle folk at vi var sammen. Hehe. Det er ca 3 1/2 år siden nå..

Skrevet

På jobb. Hadde jobbet sammen noen uker, så var vi på en bursdag sammen, og det var da det sa PANG:-)

Jobber fortsatt sammen, og det går helt greitt. Fint å ha noen å diskutere jobb-ting med, og som jeg kan spørre hvis det er noe jeg lurer på:-)

Skrevet

Vi spilte i samme korps, men snakka ikke spesielt mye med hverandre (stort korps da, med 70 musikanter), men på siste turneen til Tyskland så fikk han øye på meg, og da var d gjort :)

Har nå vært sammen i snart 9 år, vært gift i snart 3 år, og har en gutt på 7 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...