Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Og vil være anonym nå.. Jeg tenker sånn på en..en som jeg møtte for 3 uker siden..Han er så søt og herlig,og møtte han igjen i helgen.Vi har kontakt pr sms i mellomtiden og begge hadde gledd seg til å møte den andre.Men så klarte jeg å drite på leggen da.Han dansa med en annen jente og småklina litt (vi er ikke sammen så han gjorde ikke noe galt..),og jeg ble supersjalu og gikk..Sendte melding at jeg ikke orka ha noe å gjøre med en player. Sendte på nytt en melding igår og beklaga oppførselen min,og at det var urettferdig gjort av meg,siden vi ikke er sammen osv,..Men nå svarer han ikke..Og jeg vil ikke sende tusen sms`er å stalke han heller.. Klarer ikke slutte å tenke på han.. Faen..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Sorry, tåget er gått=( Gå videre og finne deg en ny søt fyr! Finnes plenty der ute. Dessuten er det vår og det kribbler overallt nå, hihihi. Han kansje er en player, men da fikk du jo vite det i tide kansje? Men ja, du har driti på draget, glem det å finn på noe annet.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Du går ikke hen og danser og kliner med andre på date!! Så drit i han ! jeg mener det er han som har driti seg ut!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Men det var liksom ikke en date da,vi skulle bare treffes ute. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Trenger mange synspunkt her,er litt småfortvilet. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Kan noen legge ut på skravle for meg da? Må ha svar. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Må si jeg forstår ham på en måte, at han ikke svarer. Sjalusi er IKKE en fin ting. Dette er ikke for å "snakke negativt" om deg, men jeg har hatt en som var sånn i oppførselen, og skyr det som pesten. Møter jeg en ny, så er faktisk dette noe av det første jeg er obs på. Men samtidig synes jeg det var fryktelig dårlig gjort av ham, om dere hadde avtalt å møtes ute og der var noe på gang mellom dere. Jeg hadde ikke gidda å brukt energi på en som gjør slike ting. Hva tror du ikke han kan gjøre mot deg, OM dere hadde blitt sammen, når han kan gjøre slikt nå rett foran øynene dine? ikke bry deg mer med han:) Der er mange bedre fisker i havet;)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Ja det er jo sant det..Men vi kjenner hverandre ikke så godt enda,og han står jo fritt til å gjøre hva han vil,jeg hadde ikke reagert engang om noen fortalte meg det..Men poenget er liksom at han gjorde det rett forran trynet mitt,og i forhold til hva han har sagt til meg og det faktum at vi koste oss tidligere på kvelden(ikke sånn koste oss,men prata osv),så syns jeg det var litt rart..Derfor reagerte jeg som jeg gjorde. Uff,for en smørje.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 I mine øyne var han ikke noe å samle på. Dersom han hadde vært interessert hadde han ikke klina med andre damer (hvertfall i min verden). Selv om dere ikke var på date, så hadde dere snakket om å møtes. Glem han, han hadde sikkert skuffet deg etterhvert uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Ja...Bør vel gjøre det...Men det er ikke lett.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Ok, så dummet du deg litt ut, du burde kanskje vært smartere og vist deg som "kuul" hvis du ville vinne hans hjerte, og som andre har sagt før; det toget har nok gått nå. Men fy fader for en dust!!!! Klarer ikke se annet enn at det det var en ren maktdemonstrasjon overfor deg, dere hadde avtalt å møtes fordi noe lå i kortene, og så kliner han med en annen foran deg?! Denne mannen er nok ganske proppfull av seg selv, ja...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Ja jeg vet jeg dreit meg ut..Men jeg syns jeg burde fått en sjangs til da,med tanke på atjeg sa sorry osv,forklarte situasjonen. Men toget har nok gått ja..Faen. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Er han som har driti seg ut da. Om han er på dealeren med deg, så kan han vel ikke kline med andre. Da var det vel greit at du sa fra til han da. En player vil du ikke ha. Han kan jo ha drevet å sendt meldinger med den andre dama også. Nei, blås i han. Ikke send meldinger. Vær kostbar og deal med noen andre.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Ja, absolutt! Poenget er at han egentlig ikke burde fått det. Selv om ikke dere skylder hverandre noenting, var det dårlig oppførsel av ham.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Nei,kommer ikke til å sende flere smser før han gjør det,noe jeg tviler på han kommer til å gjøre. Får ta vare på det lille jeg har igjen av stolthet. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 Sliter nå..fraråd meg å sende melding før jeg gjør det,kjenner trangen komme nå.. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 IKKE IKKE IKKE send melding!!!!!! Han har driti seg ut, vær kostbar.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 Ja,prøver prøver.Jeg vil kaste moben i do,hadde vert det beste egentlig.Denne eeeeeevige tausheten tar knekken på meg. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Ta deg sammen! Møt noen venninner, gjør noe annet. Tren!(Det funker alltid for meg). Du kommer til å angre hvis du sender flere meldinger nå, og du kommer bare til å virke patetisk og desperat. Jeg hadde ihvertfall mistet fulstendig interessen for en som sendte melding etter melding. Han hadde svart deg hvis han hadde vært interrissert. Han høres ut som en idiot, uansett. Finn på noe morsomt til helgen, møt noen andre. Det er ofte det som skal til. Hold ut!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Sant,sant..*Tar til meg alt som du sier* HI
Sivalur Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Kjøp boken 'Han er faktisk ikke interessert' (79 kroner for paperback på bohandelen) - les den ikveld og finn ut at han er jo faktisk ikke interessert (for da hadde han ikke klina med andre damer enten du var der eller ei) - og kom deg videre i livet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Ikke send melding! Da har du slått den siste spikern i kista! IKKE IKKE IKKE
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 Takk,dere.Skal ikke sende mld,men om han gjør det så vet jeg ikke om jeg klarer å ikke svare altså. HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 vanskelig det der. skjønner hvordan du har det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå