Gå til innhold

Monajenten!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet jo slikt om studiestipend og fødsel osv?

Skal man ha 3 ukers perm før termin da også og hvilken dato går lånekassen ut fra i beregning om man får stipend eller ikke? Permisjonsdato eller fødselsdato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Uten å være 100% sikker, så mener jeg de gikk ut i fra termindatoen, for det var den som stod oppført som grunnlag i svarbrevet jeg fikk.

Skrevet

Ok. Takk. Jeg skjønner at det er lurt å safe med en måned eller to ekstra uansett her:)

Skrevet

Ja det vil jeg tro. Jeg hadde jo ikke planlagt å gå på skole egentlig, men når jeg først gjorde det, var det utrolig surt at to små dager skulle ødelegge:-/

Skrevet

Ja, helt enig. Om man vet jo aldri hva som kan skje. Greit at ikke alt faller sammen med en uke eller to feil vei.

Og så bare søker man permisjon fra studier og tar eksamen semesteret etter eller noe slikt da?

Skrevet

Akkurat det vet jeg ikke helt hvordan fungerer, for jeg fullførte alt samme året:-s

Skrevet

Ja, akkurat. Nei, det får jeg evt ta om jeg kommer meg dit. :) Må først planlegge om det går. Og så kan jeg prøve om noen mnd.

Kunne ønske det var i dag, for hele kroppen verker av smerter her jeg sitter. (vil bli kvitt disse smertene så fort som mulig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...