Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 er det noen som har noen gode råd for nattavvening? Har prøvd i nesten 14 dager nå, men får det ikke riktig til. Hun er flink å legge seg å sover ds gjærne fram til 23 tiden. Er som regel våken hver tredje time. Hun er snart 7 mnd. Har prøvd å tilby henne vann, kos, sang, byssing, og ferber light men kan ikke si at vi har lykktes.. Trenger desperat noen tips....
LilleMamsen Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Vi har akkurat begynt med det samme- første natt i natt. Lillegull er 7 mnd og vil ha mat kl 23, 02 og 05 før han står opp kl 06. Jeg er helt utslitt. På forrige kontroll (5 mnd) sa hs at vi skulle la ham skrike, men gi mat kl 02 og 06. Jeg synes det er rart at han skal forstå at han får mat til noen tidspunkt, men ikke til andre, men hs sa at det vil han lære. Vi fikk aldri prøvd dette, da han ble syk, påskeferie osv. Derfor hadde vi første nattenekt i natt. Hadde som mål at han skulle bli helt nattavvent, da jeg tror han fint greier seg uten mat om natta, men kl 02 kom pappan ut med Lillegull som ikke hadde sovet siden kl 23. Fikk mat da, og sov til kl 0630. Vi fortsetter i natt, men usikker på hvordan læringskurven blir. Tar gjerne i mor tips og gode råd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 jepp det er knall tungt å skal våkne tre ganger om natten. Mi tuppa er våken 22 -23, 01, 03 så er det mårra kl 6... har flyttet henne ut på eget rom, så får jeg håpe jeg har krefter nok til å stå i mot de kommende nettene. Er alene med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå