~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Denne er bare til deg :-) En tråd ene alene bare til deg! Har du det fint i dag?
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 ååååååååååååååååå nå ble jeg glad =) haha =) har det KONGE,sola skinner og marken spiser =) kooooser oss =) og med deg da???
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Jeeeee! Her skinner sola inn og jeg er ekstatisk glad.... Men litt sur på Tillab som legger ut en link og frister med Ralph Lauren klær til gutten min og så sender de ikke til Norge. DET er dårlig gjort det!
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 haha ja det vil jeg påstå er litt dårlig gjort... haha =)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 men man kan si god morgen selvom det er kine sin tråd?? god morgen Kine! :-)
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Du kan jo si god morgen til meg også da!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 hehe... det har du helt rett i MaJA-mor, jeg tenkte altså litt på det, men så konkluderte jeg med at du hadde spesifisert at det var kine sin tråd.... hahahhahaha... men unskyld!! God morgen Maja--mor!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 alle som vil kan være med å tråden min =) haha =) GOD MORGEN DRITGREI HEIHEI =)=)
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 OI..jeg mista tråden min ja.. søren.. skjer ikke mye her nei,venter på at mini skal legge seg sånn at jeg kan spise mat =) ER SÅÅÅ SULTEN
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 jeg drar til byen en tur jeg da.... mens du spiser.
~Maja Mor~ Skrevet 21. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2008 Du.... Hvis jeg skal gidde å lage en tråd til deg en annen gang får du se å passe på den da! Hva skal du spise da? Er selv sluten, men holder meg til frukt enn så lenge, gidder ikke noe mer ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 sorry sorry,jeg leter også er det bare jeg som har svart,men så er det en luring som svarer og da ser jeg ikke.. beklager...=( har spist knekkebrød med fårepølse =) NAMMIS!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 knekkebrød med fårepølse er en slager !!! :-) håper det var godt! Nå har jeg vært i byen og det var en koslieg happening.... Riktignok tar det år og dag å forflytte seg rundtomkring med mager i hytt og pine, men jeg har fått tak i bitte små babyting til min gode venn phantomet husker dere :-) også har jeg kjøpt en liten bukse som babyen min skal ha på seg når han skal ut av sykehuset... åhh så fin! hurra meg rundt! har dere hatt en fin dag til nå? skal ikke vi se på noe i kveld forresten ;-)))
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 så koslig å høre =)=) tipper du er bra søt der du vagger frem og tilbake =) haha neida har hatt en ok dag,nettopp spist middag,og vi har gått tur idag også=) herlig vær,t skjorte vær faktisk,HEEERLIG.. UNGKAREN IKVELD,HALLOOOO???
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 det gleder jeg meg til... for jeg tror nemlig at konfliktene ikke lar vente på seg særlig lenge :-))))
☆Anonymia☆ Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 haha håper ikke det vertfall =) ååååå gleder meg til chick fight =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå