♥ DAME Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det stod det iallefall på CB digital testen jeg tok i dag tidlig. Sambo sa jeg ikke måtte sleppe jubelen helt løs enda. Ha er redd vi detter ned "i kjelleren" hvis det viser seg at jeg IKKE er gravid... Hva tror dere da??? Jeg smiler og småskjelver litt enda, hihi ) Masse babystøv til dere andre som ruger nå ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************** )))))))))))))))))))))
madisen Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Selvfølgelig ER du gravid, testen lyger ikke. Gratulerer så masse :-))))
så gla' Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer med graviditeten:-) Når cb digital sier gravid, er det vel ingen tvil. Lykke til!
Vegaspia Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Gratulere såååå mye, for en herlig følelse ) Gleder meg med deg !!!
♥ DAME Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Tuuusen takk dere ) Blir så spennende dette her ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå