♥ DAME Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det stod det iallefall på CB digital testen jeg tok i dag tidlig. Sambo sa jeg ikke måtte sleppe jubelen helt løs enda. Ha er redd vi detter ned "i kjelleren" hvis det viser seg at jeg IKKE er gravid... Hva tror dere da??? Jeg smiler og småskjelver litt enda, hihi ) Masse babystøv til dere andre som ruger nå ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************** )))))))))))))))))))))
¤mamma¤ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Heldiggris,grattis! Den lyver nok ikke den testen, så det kan du garantert stole på !
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 graaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllleerre hehe så artig da=) det unner jeg deg=) grattis
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 ÅÅÅ KOS!! HELDIG DU E!! missunder deg så skikkelig!!!! Gratulere, gratulere=D Lykke til å håper alt går fint som det heelt sikkert jørr=D=D klem
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 gratulerer så mye:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så kjekt å høre at det er full klaff for noen, gir oss andre litt håp også! mye lykke til!!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 GRATULERER SÅ MYE Ser du skal gifte deg 21 juni det blir koslig med den bebis i magen da Masse lykke til videre, og kos deg med den voksende magen
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 gratulerer!!! slipp bomba i bryllupet.. hehe.. hadde jeg gjort..
mumifrøken Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Åh, ja, det kommer til å bli stor suksess, bak inn litt graviditetshint i bryllupstalen ) Gratulerer så masse!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så utrolig mye! Jeg tok også en CB digital i dag som viste gravid, selv om jeg allerede har tatt to vanlige cb og en billigtest som alle viste positiv, hehe. Etterpå dro jeg ned på legekontoret og testa der også, og den var også positiv! SÅ DU ER NOK GRAVID DU OGSÅ!!! Når har du termin?
♥ DAME Skrevet 21. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk for gode ønsker fra dere snille jenter ) Tror ikke det har gått helt opp for meg enda, hihi. Har regnet ut at dette blir ett nyttårsbarn (eller2) )))))))) Har satt inn to egg, men egga var litt dårligere enn vanlig, derfor satte de inn 2. Heeelt utrolig at det gikk. Tenker bare på hvor mange ganger jeg har "hatt meg" siden jeg sluttet med prevensjon som 21 åring, og ALDRI blitt gravid, hmmm. Tror denne IVF greia gjør susen altså ))))))) Lykke til alle dere andre som venter og som allerede er blitt gravid ) Klem
Lille trille satt på hylle Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så mye med spire i magen:) Kos deg masse fremover:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer!! Håper spiren(e) klorer seg fast!!! :DDDDD
Lene86 Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 Grattis! Suger til meg alt babystøv jeg kan få
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så mye! Du får jo i pose og sekk!! jeg var 2 mnd på vei da vi og giftet oss. Men jeg valgte å vente med å si det til etter jeg var 3 mnd. Jeg hadde min egen grunn for det! Hvis ikke hadde jeg nok også fortalt det! Nyt tiden og den kommende voksende magen! håper det klaffer for meg igjen snart!! Håper og tror mai er mnd min(blitt spådd)! Masse lykke til i hvertfall!
♥ DAME Skrevet 21. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk ALLE sammen her inne for lykkeønskninger. Blitt så glad i dåkker ) Og masse lykke til alle dere som prøver, og dere med spire i magen. Og gratulerer til dere som har fått positiv test og endelig er blitt gravid )) Klem
Gjest Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Litt utenom tema, men.. hvor kommer du fra askepott?
♥ DAME Skrevet 22. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 22. april 2008 Hei. Bor i Sunnfjord på vestlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå