♥ DAME Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det stod det iallefall på CB digital testen jeg tok i dag tidlig. Sambo sa jeg ikke måtte sleppe jubelen helt løs enda. Ha er redd vi detter ned "i kjelleren" hvis det viser seg at jeg IKKE er gravid... Hva tror dere da??? Jeg smiler og småskjelver litt enda, hihi ) Masse babystøv til dere andre som ruger nå ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** )))))))))))))))))))))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer ) Testen lyver nok ikke !
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Grattis!! Så kjempegøy! også du som bare har skimtet skygger de siste dagene... da var de nok sterkere enn du trodde! Masse gode ønsker fra oss...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer! Haaper spiren sitter
casadra Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer! Testet selv positivt i dag tidlig. Det sto klart GRAVID. Vi får slå følge med hverandre vi da. :-)
♥ DAME Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 `Tusen takk for gode ønsker dere snill jenter ) Og Casadra, kjempegrattis til deg også ) Har regnet ut termin 1 januar. NYTTÅRSBARN )))
Grublegruble Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Å så fantastisk kjekt!! Har fulgt deg de siste dagene mht skyggetolkning og var så kjekt å se at det gikk rette veien!!! Er selv på rugedag 11 i dag, men tør ikke teste enda, kanskje imorgen Nyt det! God klem*
Gjest Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så masse med nyttårsbarn i magen:))) Lykke til videre i svangerskapet!!
mustylissi Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Kjempe mange gratulasjoner og mye lykketil!!!
♥ DAME Skrevet 21. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk alle sammen ) Klarer du virkelig å vente lenger Grublegruble, hehe?? Jeg begynte jo å teste på dag 9 eller 10. Nå er jeg på rugedag 12 Ønsker deg iallefall masssse lykke til og krysser fingrer )
74skytte Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Askepott og Casadra! Gratulerer så mye begge to! CB digital er veldig morsom, for da behøver man ikke å tolke streker. Deilig! Kos dere masse fremover begge to!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så utrolig mye til dere begge - både Casadra og Askepott! Askepott; jeg har også fulgt deg gjennom skyggestreker - og ble kjempeglad da jeg så dette innlegget. Lykke til!
Grublegruble Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Takk skal du ha for det Askepott!! Kanskje jeg ikke klarer å vente, får se, typen er på utenlandsreise og vet at han helst vil komme hjem før jeg tester, kommer hjem i kveld, så kanskje imorgen...men vet ikke... fikk positiv test sist gang på dag 12 og så negativ på dag 13, men det var bare meg altså!!! Men kjenner at derfor har jeg mest lyst til å teste på onsdag, dag 13...om jeg klarer å vente så lenge! Men sånn kjemisk graviditet som jeg hadde er ikke vanlig, legene skjønnte iallefall ingenting, så ikke bekymre dere, det skjer sjelden!!!! Nyt de strålende positive testene og kos dere med spirene deres så håper jeg vi andre uke 15 jentene er hakk i hel
Mikkemafian Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Hi hi ...der ser du!!! Må ikke kikke på gamle tester!!! Gratulerer så mye... Utrolig bra. Gledet meg til å følge med om du var gravid eller ikke!!
Attekattenoa Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 Sender en stor gratulasjonsklem til både Askepott og Casadra!!!=) kjempeglad på deres vegne!! Kos dere masse med magen og ta godt vare på dere selv:-) Håper jeg snart kan slå følge med dere;-)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 JOHOOOOOOOOOOOOOOOO.......Åhhh så heldige derer er....;D Joda den SKAL stemme;) (Men må jo alltid ha den negative tanken tilfelle pga den kritiske tiden.)men det går nok bra skal du se!!!Det er nok deres tur ***********************************************'**'************************* Krysser alt jeg har for alle....
Nergård Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Wow!! Så fantastisk da.=) Gratulerer til dere begge. Håper spiren sitter i ni mnd. Masse lykke til. Klem:)
Sjifra Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så masse. jeg testet også positivt på cb digital på torsdag. Endelig!!!!Masse lykke til
lita78ღ Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så mye!!!!! Jeg har følt det på meg hele veien at Askepott blir gravid.... merkelig det der;-) he he.. Utrolig herlig hvertfall..masse lykke til videre!!!! Klem
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Skal si det først nå Askepott: jeg hadde en merkelig gooooood følelse på at du ville bli gravid ! Magefølelsen vår er ikke til å kimse av altså.. MASSE LYKKE TIL ! ! ! ! håper vi kan holde tråden ! ps.har hatt murringer fra dag 1 og spesielt i natt dag 3... og stikkinger her og der. Hvordan var det for deg? hilsen Bella ventevente vente
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 kom til å tenke på at du har jo................................................. ....................to egg.............hva med tvillinger ?? oi det hadde vært noe.. nå må jeg nok følge deg videre ja....den der magefølelsen kan gjøre oss rare altså ( ihihi ) kos deg med lykkefølelsen, flott start på dagen til en ruger dette altså !)
lilly01 Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå