Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Fotball sidene. Gikk inn på tema debattene. Ble KVALM av kanarifansen som (ikke alle, men noen under kampen) ropte dette: Thomas Holm er rævva, ungen hans har dævva! Hun døde kort tid etter fødselen, sykehustabbe. Dette er virkelig til å spy av..! Makan til oppførsel. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball%20-%20Norsk&ThreadID=1368206&Thread=Fy%20skam%20dere,%20Kanarifansen!
ღhælgelainnღ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Helt enig. Det er helt smakløst og det er ikke mye sportslig ånd over dette. De burde skamme seg og det burde komme en offentlig beklagelse fra kanarifansen til Thomas Holm. Har ingenting med fotball å gjøre i hvertfall!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det er usedvanlig primitiv oppførsel. Individene som holdt på den måten må ha mangelfullt utviklede sjelsevner.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Herregud, det må jo være definisjonen på "taper" de som klarer å lire av seg noe sånt..
Stratos med 3 barn Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Oi! Værste jeg har hørt! Nå ble jeg sinna kjenner jeg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Bli så sinne dere vil dere, ryktespredning og usannheter funker fint for å allerede sverte hele kanarifansen! Sto sammen med kanarifansen hele kampen og hørte aldri noe sånt ble sunget! Godt gjort å dra det inn på enda et fora, Hovedinnlegger!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Æsj for en ekkel oppfølsel!! Ekle mennesker!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 er dere helt molbo hele gjengen? jeg foreslår at dere leser hele tråden, og ser at Hoveinnlegger på vgfora ikke dukket opp igjen etter at han spredde ryktet.. deretter dukket det opp en annen som kunne si noe om det samme, som heller ei dukket opp igjen.. Som sagt, jeg var på kampen og SANG hele kampen for laget mitt.. Var vel liten plass til å få dytta inn en sånn idiot"sang" i den tiden kanarifansen brukte på å synge for laget sitt i går!!! hadde jeg hørt noen synge noe så idiotisk, og jeg er sikker på at resten av kanarifansen også mener det samme, så hadde det blitt tatt tak i med en gang. så slutt å spre dritten og ryktene videre.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 nej, jeg våknet i godt humør.. men det er ikke så kult å våkne til at klubben og fansen du er medlem av igjen blir dratt gjennom søla!!!! De siste 2 ukene så har altså vært en lavpanna, ny-nazist-tilhenger, snauskalle, en som gjør familier redde for å gå på fotballkamp, bråkmaker, ape og nå altså blir jeg assosiert med noen som skal ha sunget at ungen til thomas er død. Det er gøy å spre rykter og dritt om en klubb som allerede lider for et bitte lite miljø som liker å gå på kamp for å skape ugrei.. men som forøvrig meg bekjent ikke sang noe om thomas holm... forøvrig sto jeg ikke så langt unna denne grupperingen og er sikker på at de ikke sang noe sånt... jeg ville forøvrig ikke tenkt 2 ganger på om jeg synes det er trygt å ta med lille på kamp, selv med kanarifansen...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Jøss, skal si du har vært allsidig i det siste Jeg er ikke interessert i fotball overhodet, men jeg skjønner jo godt at du reagerer på slike karakteristikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå