MorTilMalthe Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 I dag kommer min kjære hjem, og vi skal offisielt begynne å prøve å bli gravid. Jeg kan nesten ikke tro at denne dagen har kommet. Endelig! Så nå flytter jeg inn her
Dotten Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Velkommen inn hit og masse lykke til med prøvingen. Måtte ditt opphold her inne bli av kort varighet
Eva76 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Henger meg på Dotten. Velkommen hit og måtte ditt opphold her bli mye kortere enn mitt!
Lene86 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg er ganske fersk her jeg også! Når har du EL?
Pappalille Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Velkommen, velkommen =) Norges fremtid samles^^
MorTilMalthe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Takk! Det er en fantastisk følelse å få lov å planlegge Jeg har EL i morgen, så det kan jo være en mulighet at det klaffer på første forsøk, men jeg tør liksom ikke helt å håpe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå