Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så lei meg... nesten ikke vært deltagende her inne denne gangen, fordi jeg blir enda mer gira av det... Men.. klarer jo ikke helt å holde meg unna... og må nå melde at kortene kastes denne gangen... er på rd 11 og har tatt to tester i dag tidlig... et bittelite utslag på cb digital når jeg åpner den og kikker på teststrimmelelen... men det er så lite at det ikke kan telles.. og hcg er slettes ikke høy nok til at den slår ut på "gravid".

Vet fra to tidligere forsøk at jeg på denne dagen burde sett langt sterkere utslag om dette skulle gått riktige veien...

er derfor så iiiinderlig lei meg nå, tårene bare triller og triller og triller... og min kjære forstår ingenting.. han synes vi bare må gi oss med dette når jeg ikke håndterer det bedre...

Sorry jenter... måtte bare fortelle det til noen...

Fikk inn to glimrende egg og etter å ha blitt gravid på begge de tidligere forsøkene våre var jeg egentlig så sikker på at dette skulle gå greit... Så pyton når det da ikke går..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og bare så dette kanskje virker litt mindre sytete... mistet i MA første gang vi ble gravide....Sofie kom på andre forsøk..( helt nydelig god jente!!) og dette er i realiteten fjerde forsøk denne gangen, men første gang vi har fått inn egg... de andre tre rundene har jeg taklet... men etter to så glimrende egg.. blir jeg bare så skuffa og lei meg... Blir noen tunge dager nå..

Skrevet

Huff,jeg føler med deg. Nedturene er jammen ikke lette å håndtere.Sender over en trøsteklem og krysser fingrene for at det fortsatt kan gå den rette veien.

Skrevet

Heia Mamman til S!

Selvsagt skal du ha lov å bli lei deg!!! Kjenner jeg blir litt irritert her jeg sitter! Ikke lite vi skal gå igjennom og kroppen er full av hormoner også så tårene skal versågod få lov til å trille om det er behov for det, og selvsagt når en får nedslående resultater! Skulle bare mangle, det skjønner nok mannen din også når han får tenkt seg om.

Du er jo knalltøff som har gjort alt det du hr gjort til nå, du har født en nydelig jente og hatt MA og prøvd igjen, så dette ser jeg jo at du vil fikse igjen om det ikke skulle gå denne gangen. Du har jo alle forutsetninger for å lykkes når du har født et velskapt barn allerede :)

Og det er ikke sikkert det er over for denne gang, men om det så skulle være det så tillat deg selv å være lei deg så lenge som du har behov for, det vet jeg at jeg vil bli om det ikke går veien nå når jeg skal teste om noen få dager. Ta ekstra godt vare på deg selv nå i dag og unn deg selv noe ekstra! *Gode klem og ekstra gode tanker til deg i dag*

Skrevet

Uff, så trist, også så urettferdig. Men hadde du ikke antydning til litt strek på testen? Er du 100 % sikker på at det ikke har gått? Vel, det er lov å klage og gråte dersom det er sånn at det ikke har gått. Sender deg en trøsteklem. Ta godt vare på dere selv.

Skrevet

Takk alle tre... hadde helt glemt hvor godt det er å ha dette forumet av og til.. min kjære skjønner fremdeles ingenting... vi kranglet før han gikk på jobb... hurra.... Sier til ham veldig rett ut at jeg virkelig trenger ham nå... men det hjelper ikke gitt..., ikke til stede psykisk og ikke fysiske... han ble sur da jeg gikk i dusjen.. for det hadde jo ikke han tid å vente på... ( da måtte han passe veslejenta..) I går kveld måtte han legge seg klokka 23 - for han kunne ikke sove lenger enn til 0815...

åååååå, jeg er så sint.. og så lei meg...

Har kikket og kikket og kikket på dagens to tester... det er en strek på cb digital ( når jeg åpner, peller den fra hverandre...) så et eller annet slår jo ut... den vanlige cb'en viser også en bitteliten skygge... kan skimtes med godvilje... men... slik burde det jo ikke helt ha vært i dag..

Får pine meg gjennom dagen og teste på nytt i morgen... sannsynlig bare for å få enda en nedtur...

Skrevet

Huff, så trist dette var:(( Det er virkelig en tøff prosess vi går gjennom...og du har lov til og klage og gråte alt du vil. Det er ikke bestandig mennene våre skjønner hvordan hormonene raser. De har ikke selv kjent det på kroppen....

Men du, rugedag 11 er TIDLIG! Tenk om egget festet seg senere denne gangen enn under de to forrige forsøkene?? Da vil jo også testen slå ut senere, ikke sant??

Her må vi ta med oss de håpene som finnes!!

Håper forresten ikke jeg strør salt i såret ditt når jeg sier at testpinnen på CB digital ikke må avleses...Den gjelder IKKE...Jeg, og mange med meg, har bestandig hatt to streker på denne, sterke var de også, og jeg har aldri noensinne vært gravid for dette var etter at jeg sluttet og produsere egg (fikk etterhvert diagnosen tidlig overgangsalder).

Krysser fingrene for at du tester positivt i morgen!! Som jeg sa, rugedag 11 er tidlig!!

Skrevet

Helt enig med Frøya her, dag 11 er tidlig, jeg er også på dag 11 og vil ikke teste i dag. Har lest om flere som har fått positiv test etter negative på dag 11, så fatt mot :)

Ellers er vi to som er leie oss i dag, selv sliter jeg sånn med migrene og er sint på megselv for at jeg stresser med det, dvs at jeg stresser for at jeg ikke kan gå på jobb, føler jeg skuffer alle hele tiden med å avlyse ting, men så sier jeg til megselv at jeg må bare fokusere på egg i magen prosessen, og ikke stresse med at jeg får sykefravær en dag her og to dager der, men er visst ikke så flink til å lytte, så se der du, så lite blir jeg trist og lei meg for, så tillatt deg du å være sint og lei, mannen din forstår nok når han får tenkt seg om! Er tross alt vi som må igjennom alle hormonkurvene og som blir reduserte på alle fronter, vi har lov til å ha gode og dårlige dager, prøver iallefall å si det til megselv...

Ikke lite press vi utsetter oss for i denne prosessen så jeg syns vi er tøffe tross alt :)

Ta en ny test imorgen du, det er håp enda ;)

Skrevet

Prøver, prøver, og prøver å fokusere på positiv tankegang... men sist testet jeg positivt hvertfall allerede fra deg 9...... litt underlig at kroppen ikke har reagert enda nå da..

Klarer ikke det med å vente jeg.. egentlig storfornøyd med at jeg klarte å vente helt til dag 9 før jeg startet å teste denne gangen..

Flere som har erfaring med dette med to streker på den digitale cb'n ? Sist gang fikk jeg utslag på den veldig tidlig, også ble den sterkere og sterkere... Nettopp fordi jeg fikk utslag på den veldig tidlig sist ringte jeg da til cb som fortalte at det er hcg'en som slår ut på den også.. dvs hcg gir den blå stripen og når tettheten av blått er sterkt nok viser den optiske leseren "gravid". Men.. stemmer ikke det likevel da mon tro? Kanskje gubben ville fått to streker der også?

Skrevet

hehe, måtte smile litt for meg selv da du skrev at gubben ville fått 2 streker:o) Jeg vet det er kjempe vanskelig å vente med å teste..... Har hatt veldig mange forsøk selv, og testet veldig tidlig de første gangene... Det gjorde egentlig vondt værre, da jeg ble så lei meg for neg test. Om det tar noen dager før egget fester seg, produserer ikke kroppen nok hcg til å få en pos test etter en uke. En kan faktisk ha hcg i kroppen etter el sprøyten.

Har leat om så mange som ikke har fått pos test før dag 14-16.

Så for all del- ikke gi opp!

Har selv fått to streker på testen om jeg tar den fra hverandre, men har ikke vært gravid. Er en grunn til at vi skal lese utenpå testen, og ikke inni. Ikke meningen å komme med dårlige nyheter, men at de skal være gode, da du forhåpentlighvis tester pos om noen dager. Du må nok vente litt lille venn, så krysser vi for at den blir positiv:o)

Og alle hormoner gjør at vi blir litt sinte på de rundt oss...kjenner alt til det!

Lykke til!!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...