Gå til innhold

GOD MORGEN DAMER:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske så tidlig enda,men jammen ser det ut til å bli nok en fantastisk dag med sol og bå himmel her:)

Sitter her med kaffekoppen og hører "pippene" synge:)

Fin morgen dette.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, det er såå herlig :o)

Skrevet

Ja,jeg har egentlig masse jeg skulle ha gjort inne,men tror ikke det blir så effektivt inne i dag heller altså:)

Blir nok ut med unga ja:)

Skrevet

Hehe, jeg skal pakke jeg.. Skal visstnok (etter en samtale med broren min inatt kl 0000 eller noe) hjem til foreldrene mine :) Sitter på med han oppover til Tr.heim :o)

Daniel er hos søs mi, så da får jeg pakka ifred til han kommer, så er det bare å veeeente til jeg skal kjøre oppover med broren min! :)

Gleder meg MASSE til å reise =)

Skal bli kjempemorsomt å komme uten at de vet NOE!!! :o)

hihi =)

Skrevet

Ååååå!

Så koselig da:)

Overraskelser er alltid morsomt å gi andre:)

Skulle gjerne tatt en tur oppover der selv jeg:)Har en venninde der opp,men så er det å få det til å klaffe for begge med unger,jobbing osv da....

Men det blir nok en jentetur før sommeren.Lenge siden jeg har vært der oppe nå.

God tur:)

Skrevet

God morgen! Nydelig vær her også, men våknet på en fæl måte og sitter nå med smerter og ørhet og "koser" meg. Ha ha:)

Skrevet

Hehe, ja.. Tid er mangelvare ;o)

Gleder meg skikkelig, de har mast siden feb om at jeg skal komme oppover, har sagt hele tiden at jeg ikke kan før juni. :P

Regner med de får seg en real overraskelse, heldigvis på den positive måten, hehe ;)

Takktakk :)

Skrevet

Det er deilig å sende gutten avgårde på skolen med solkrem i fjeset! Ha en fin dag alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...