mamma-til-4 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det er ganske så tidlig enda,men jammen ser det ut til å bli nok en fantastisk dag med sol og bå himmel her:) Sitter her med kaffekoppen og hører "pippene" synge:) Fin morgen dette.....
mamma-til-4 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Ja,jeg har egentlig masse jeg skulle ha gjort inne,men tror ikke det blir så effektivt inne i dag heller altså Blir nok ut med unga ja:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hehe, jeg skal pakke jeg.. Skal visstnok (etter en samtale med broren min inatt kl 0000 eller noe) hjem til foreldrene mine Sitter på med han oppover til Tr.heim ) Daniel er hos søs mi, så da får jeg pakka ifred til han kommer, så er det bare å veeeente til jeg skal kjøre oppover med broren min! Gleder meg MASSE til å reise =) Skal bli kjempemorsomt å komme uten at de vet NOE!!! ) hihi =)
mamma-til-4 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Ååååå! Så koselig da:) Overraskelser er alltid morsomt å gi andre:) Skulle gjerne tatt en tur oppover der selv jeg:)Har en venninde der opp,men så er det å få det til å klaffe for begge med unger,jobbing osv da.... Men det blir nok en jentetur før sommeren.Lenge siden jeg har vært der oppe nå. God tur:)
meg & to små vampyrer Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 God morgen! Nydelig vær her også, men våknet på en fæl måte og sitter nå med smerter og ørhet og "koser" meg. Ha ha:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Hehe, ja.. Tid er mangelvare ;o) Gleder meg skikkelig, de har mast siden feb om at jeg skal komme oppover, har sagt hele tiden at jeg ikke kan før juni. Regner med de får seg en real overraskelse, heldigvis på den positive måten, hehe Takktakk
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Det er deilig å sende gutten avgårde på skolen med solkrem i fjeset! Ha en fin dag alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå