Gå til innhold

Jeg vet ikke helt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM lørdag, og idag kom det litt lyserødt/rosa. Testet negativt imorges. Vet ikke hva jeg skal tro, og får selvfølgelig ikke sove! Noen som kan berolige meg? Om jeg er gravid, er det fantastisk, men jeg vet ikke om mannen synes det samme. Vi hadde tenkt å vente litt til... Så nå sitter jeg her og ler og griner om hverandre. Har en datter på 3 år fra før, og det føles så rart å tenke på at jeg kanskje skal få en liten til.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke blør og du ellers ikke har tydelige tegn på at det er tr, er det jo fortsatt håp :) Man kan fint teste negativ selv om man er gravid så tidlig. Ønsker deg lykke til jeg, og håper du får det svaret du ønsker mest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...