Gå til innhold

Vet du hvor disse "landene" ligger?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mallorca

Grand Canaria

Tenerife

London

Sikkert finfine land det...

Noen som kan oppdatere meg litt? Fikk de status som land likt med at Indre Hobøl fikk bystatus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mallorca er jo hovedstaden i Somalia, det vet jo ALLE!!

Grand Canaria ligger utenfor elfenbenkysten

Tenerife er jo en delstat i USA og

London er jo en matrett i Kongo, fornøy nå?? hehe

Skrevet

Veldig:)

Ser du svarte på tråden jeg slett ikke tenkte på når jeg skrev dette;)

Hihi...

Skrevet

Hihihihihi tillamor da:-D

Må innrømme at jeg måtte flire litt da jeg så at det var en som hadde vært på Mallorca 14 ganger, men bare én gang i Spania, hihihihi;-)

Skrevet

Samme person hadde også vært på Tenerife.

Og for ørtende gang for heeelvete: det heter ikke GranDDDD Canaria! Gran!! Gran Gran Gran Canaria.

Skrevet

Balooa da, gjør det vel ikke, ref samme tråd som jeg IKKE har tenkt på når jeg la ut denne:p *flire*

Skrevet

Samma det vel er jo bare såååå fantastisk å reise oppleve verden. De har sikkert noen fav steder de har vært fler ganger enn andre. Ikke bry seg om detaljer. Merker når jeg selv satt her litt for mye man blir litt for ivrig. Da tok jeg meg en laaang pause =0)

Skrevet

Oppleve verden?!

Da kanskje man skal oppdatere verdensbildet sitt før man drar!

De siste to setningene tror jeg kanskje du skal utdype?

Skrevet

Greit å hvertfall vite hvilke områder som hører til sitt eget land synes jeg da :)

Man får begynne i det små og så avansere kunnskapene litt etter litt hehe, for eks at Spania består av fastland + mange øyer som for eks balearene hehe..

Nei uff nå skal jeg ikke erte, men syntes det var litt festlig jeg også altså :)

Kanskje noen synes det ser litt mer fancy ut om de nevner alle stedene i et land de har vært, men da får man skrive at "jeg har vært i Spania: mallorca, gran canaria, tenerife osv" hvertfall da, er godt gjort å ha vært 14 ganger på mallorca og en gang på tenerife men kun en gang i Spania :)

Skrevet

London er for England som Bergen er for Norge. Helt avgjort et eget land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...