♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 playstation3!! sann gar det nar datan krasjer=(
Northernlights Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Da må du iallefall få svar på tråden din,synes jeg ;o)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 så koselig da=D I hvertfall med tanke på at det tok 15min å skrive et innlegg!
Northernlights Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Oi, hvorfor kræsja dataen,da? Hele familien sitter og ser Edward saksehånd her...popkorn og greier, så sitter jeg her og er asosial ..hehe Forventa en tornado i nabolaget, så egentlig bør jeg ikke sitter på laptopen. Men har kun hørt en tordenskrall så langt, og satser på at det ikke kommer akkurat her vi bor.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 den krasjet kun på pur f siden jeg ikke har backup! bare ber om at bildene av snuppen blir reddet... ja,alle bildene fra magen og frem til nå =S TORNADO??? Å,herregud! da hadde jeg gravd meg ned..., Men så er jeg livredd lyn og torden og slikt også da! hva gjør man om/når den kommer da?weee...
Northernlights Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Har sett på dopplergreia på TV, og det var warnings i kommunen vi bor i. Himmelen ser skummel ut, skikkelig mørk og orange/rosa enkelte steder. Merkelig rart. Håper at det ikke skjer. Plaskregner nå,da. Hundene går i sirkel,og roer seg ikke. Men de hater tordenvær, så det er nok det de kan føle. Jeg tror jeg må brenne ut noen CD`er med bilder fra dataen min også.- Det er suuuuuurt å miste bilder!! =o( Føler med deg!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 weeeh,så ekkelt da!Du får brenne ut bildene,og så krype i hi:o) ja,hundene føler nok det om det er noe pågang... Æsj,der våknet “tann~trollet” mitt,så må vel komme oss i seng, Lykke til i natt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå