Gå til innhold

skikkelige spark! i uke 19 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha hørt på gullet vårt, for første gang, med babywatcheren vår, så fikk nok en fantastisk opplevelse.

Masse kikk (spark) godt over navlen. Min kjære fikk kjenne det utenpå magen for første gang. mange mange herlige spark og er så sikker på at dette virkelig er vårt lille nurk. Å som han lyste opp!!! først fikk han finne hjertelyden og deretter kjenne skikkelige spark for første gang. Tror det ble virkelig for han nå. Så koselig å se hans reaksjon. ble rørt jeg :-)

tror nok ikke nurket likte babywatcheren og at det var derfor han sparket så pass.. kanskje.. så bestemt oss for å ikke lytte masse etter lyd der inne, men heller la lillingen være i fred :-)

men nå må babyen ha blitt lang altså.. hjertelyden fann vi langt nede på høyre siden av magen og sparkene var godt over navlen.. så spennende å tenke på at den lille ligger der inne og vokser seg stor og sterk!!!

NÅ føler jeg virkelig at dette mirakelet begynner å gå opp for meg! Herlig !

(forresten, dere som kjenner til babywatchere.. vet dere om det er skadelig å bruke babywatcher for mye? Selv tenkt å max bruke den en gang i uka eller mindre, behøver jo strengt talt ikke bruke den så mye heller, men den vil jo ligge i skuffen og friste..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, så koselig:) jeg er også i uke 19 å kjenner spark, men samb harn ikke fått kjent ennda, for den lille slutter nemmelig å sparke når andre legger handa på magen, luringen;)

nei det er helt ufarlig å bruke babywachere:) eneste faren er vel at mor blir avhengi av den;)

Skrevet

Hei! =)

Så koselig da! Glader meg til vi å kjenner liv i magen :)

Jeg vet ikke så mye om hva babywatcher er, eller hvor en får tak i det, men det hørstes meeeeget interresant ut om noe å ha.. hehe ;o)

Skrevet

Det var helt ubeskrivelig herlig! :-)

Gleder meg masse til neste gang den lille sparker hardt igjen.. kjenner h*n som smått innimellom, men i går kveld tok det altså helt av :-)

Skrevet

Så koselig innlegg:) Merker jeg er så hormonell for tiden, for her presset tårene på når du skrev om barnefar som fikk kjenne spark og høre hjertelyd.. hehe.. Jeg syntes det er så koselig når far er så engasjert og får ta del i denne opplevelsen han også. Er tredje mann/dame her i huset, men jeg gleder meg vilt til vi kan kjenne liv utenpå magen.. Blir nok noen uker til, for jeg er bare 14 uker på vei.. Kos deg masse med alle spark og bevegelser, det er jo helt utrolig at det ligger ett lite perfekt menneske inni magen som sparker og slår.. Første gang jeg var gravid merket jeg at jeg finn en baby som var gald i musikk. Hver gang jeg hørte på musikk eller sang så ble det fult liv der inne.

Jeg kjenner ikke til noe ang babywatchere, (men må si det frister å kjøpe), men det står kanskje noe i bruksanvisningen om det er lurt å ikke bruke den mer eller så å så mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...