Twintipp og himmelblå Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Cola light avvenning.. Fy farao for en hodepine jeg har hatt!!! Håpe det går over snart. På tide å ta et grep når halsen går i ett med huet... Tror jeg kommer til å drømme om lyden av en bruskork som åpnes for første gang...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 hehe... det hjelper vistnok og drikke masse vann eller noe annet. (bare ikke cola da)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Føøøøøøler med deg. Den hodepinen er bare det jævligste. Kjennes ut som hodet sitter skrudd fast rett på skuldrene:(
cherry coke Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg begynner i morgen. Skal slutte med sjokolade:( Eller det vil si, prøve å begrense det til lørdagene....Gruer meg til denne uka!
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 Lykke til cherry coke..;o)) Ja, ille det her..uuurkkh! *løper og henter en mugge med vann*
Galskapens overhode Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 jeg er også på rehab fra i dag.. sjokolade.. Gått opp de 4 kg jeg gikk ned i sv.sk.. Hodepine.jaaaaa.. meen nå er dagen straks endelig over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå