GledeGlede Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Mange som ønsker å bli spådd. Har ikke sett dette forumet før i dag. Må si jeg synes det er litt spennende! Hvordan fungerer det egentlig? Roper man bare ut "se på meg" og stiller et spm? Må dere ha noen opplysninger? Har svært lyst til å bli spådd en gang, aldri opplevd det..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 er du gravid?hva lurer du på?termin dato viss du er gravid,eller din fødtselsdato.
GledeGlede Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Nei. Ikke gravid enda. Men håper å bli det innen høsten da:) Starter prøvingen snart. Lurer på om du kan se om jeg kommer til å plages mye før jeg bli gravid? Evt når blir jeg gravid? 260588 Tusen takk for at du tar deg tid, selv om du er fødeklar!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 får opp først des på deg at du blir gravid da...kan vel ta sin tid.
GledeGlede Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Det er i alle fall samme år så Masn får se det positive i det Takk skal du ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå