Gå til innhold

Dere som har født: Se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som fikk vite kjønnet på ultralyd før fødselen. Stemte dette når babyen kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp... :)

Skrevet

gjorde det med nr 1..mangler bare og se om det stemmer på nr 2 nå.

Skrevet

stemte på begge to........to flotte jenter:) Fikk for 5 dager siden:) Men snakket med ei på sykehuset som fikk gutt,de hadde fått høre at det skulle være jente...hadde kjøpt med seg rosa klær til hjemreisen....

Skrevet

Jepp.. vi fikk beskjed om jenter og har to jenter nå..

Nå kommer snart 3. jenta også ifølge UL, men jeg er ikke overbevist. Har trodd hele veien at dette er en gutt.. svangerskapet har vært helt motsatt av de to foregående og ..til tross for diskusjonen her inne tidligere.. Jeg hadde typisk jentemage med de to andre.. denne gangen guttemage..

Men det kommer det som kommer... :o)

Mener forresten å ha lest her inne tidligere at de tar feil i opptil 15% av tilfellene, og at det er størst sannsynlighet for feil når de tror det er jente...

Skrevet

Han holdt litt igjen. Sa 70% sjans for jente... Og verdens fineste jente kom:)

Skrevet

Sist fikk vi ikke vite det, men jordmor mente det måtte være jente siden hjerteslagene var så høye og magen var typisk for jente. Og ut kom en jente. Nå har vi fått 95 % på jente, så satser vi på det nå også. Blir spennende.

Skrevet

Stemte på 1. Tre leger sa jente og ut kom en jente. Denne gangen sa jordmor gutt og det så vi selv også. Så om ikke vi ser syner, så blir det gutt denne gangen.

Skrevet

Jepp, ul viste gutt og det stemte.

Denne gang sier den jente, så jeg har ennå 5 uker igjen før jeg får det endelig bekreftet.. :) Føler meg ikke helt sikker, men har en del rosa klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...