Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var babyene deres når dere tok en frikveld? Vennina mi har bursdag neste helg, da er babyen 6uker. Ho får flaske som jeg pumper hver kveld så er ikke noe problem sånn sett. Men burde jeg ha dårlig samvittighet for å dra fra ho noen timer? Samboer legger ho som regel ellers så burde jo gå helt fint at han legger ho en kveld uten at jeg er hjemme... Men syns dere det er altfor tidlig å drikke? Hvor mange timer bør det gå for å være helt sikker på at alkohol er ute av kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg dro ut første gang når sønnen min var ca. 6 uker. jeg drakk ikke my i det hele tatt, men syns det var gøy uansett. dro hjem tidligere enn vanlig. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å dra ut nei. bare ikke drikk deg dritings så du må vente i maaaaange timer før du får ammet igjen ;)

Skrevet

gå ut og nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt det :-)))

min var 8 uker da jeg gikk ut første gangen. ett vennepar av meg passet han fra 1800 lørdag, til 1300 på søndag. dette gikk så utrolig bra, noe jeg heller ikke tvilte på- da hadde jeg jo ikke gjort det! DÅRLIG SAMVITT MÅ DU IKKE HA, alle mammaer trenger litt voksentid syns jeg. nyt kvelden, vin eller hva du måtte ønske og tenkt på hvor heldig du er som faktisk har mulighet til å gå ut en tur, er ikke alle som har det :-) kos deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...