Gå til innhold

Hva gir jeg i bryllups gave til min egen mor da?

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

GIfter seg med samboeren sin nå til høsten:-)

Hva skal vi gi?

Og om penger, hvor mye penger er det normalt å gi når en av foreldrene dine gifter seg?

Har ikke peiling...har ikke vært i bryllup siden tenårene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med teaterbilletter eller konsertbilletter?

gi så mye dere har lyst til. det finnes forøvrig en uskreven regel på at du skal gi for tilsvarende av hva din kuvert koster.

Skrevet

Om du har noen å spleise med hva med bryllupsnatta på ett flott hotell eller en liten weekend ferie =0)

Skrevet

Du gir ikke penger, ihvertfall! Må være noe personlig! Massasje til begge?

Skrevet

Hva med en sånn digital ramme (som de viste på tv2 hjelper deg) Der du kan sende nye bilder hver dag til rammen gjennom nettet,av ungene dine eller dere osv. Genial gave. De kostet vel ca 1.200 for den som kom best ut i test.

Skrevet

He he, da jeg så de digitale rammene på tv sa jeg til samboeren min: "Jeg skal være bra rik før jeg gidder å kjøpe noe sånt" ;-)

Ville ikke gitt penger. Matchende grilldresser? He he, neida. Grill, kanskje? Seriøst, ingenting er som en bra utegrill...Gavekort på spa. Hvis du føler deg sikker på interiørsmaken deres kan du jo kjøpe noe til hjemmet, f.eks. kunst.

Skrevet

Hehehe oktobernurket, Jeg syntes de var geniale. Men så har jg forldrene mine laaaangt unna meg så de treffer oss ikke så ofte. Hun hadde ihvertfall blitt lykkelig for en slik ramme

Skrevet

Jada, de er sikkert fine for de som har behov for det ;-) I tillegg er jeg en vandrende katastrofe når det gjelder tekniske duppedingser, så hadde garantert fatta null og fucka alt til uansett ;-)

Skrevet

Oki, så man gir ikke penger da?

De skal gifte seg i syden , og holde selskapet her hjemmet så jeg kommer ikke til å gi de en ferie i gave.

Men min mor har lyst å reise på cruise da..men det koster vel skikkelig flesk??

Synes det er så vanskelig..min mor er kunstner, og maler bilder etc..så kunst kan jeg heller ikke gi.

Jaja, har jo noen måneder igjen og tenke på saken:-)

Skrevet

hehe, min mor er ikke helt inne på data og nett..så den der rammen blir nok ikke aktuelt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...