Bolla og lille rosin Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg har ca en uke igjen til IKM (eller halvannen uke -urelegmessig).. Har hatt regelmessigsex denne perioden, men vet ikke når jeg egentlig hadde el. Da jeg var på do i dag, hadde jeg ikke noe særlig utflod, men på papiret kom det en bitteliten slimklump (på ca 1x0,5 cm) med friskt blod i. Hadde ikke noe el-slim eller annen utflod, sålurer veldig på hva dette kan være??? Noen som vet eller har hatt det samme????
Bolla og lille rosin Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Trodde det var sånn som kom over lengre tid, jeg...? Syns det var litt ekkelt, nesten sånn som folk forklarer at kommer ut etter en SA, men mye mye mindre sef, og det kan vel ikke være en SA før jeg har ikm engang?? Sambo mener på at det kan være en "cyste", vet da søren jeg,men... Off.. Mye rare ting me den kroppen....
Gurine Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Kan jo kanskje være at du hadde el nå også, og hadde litt blødning i el-slimet? Da skal man jo kunne være ekstra fruktbar hetes det. Men ikke godt og si hva det var egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå