*tankefull* Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har lyst på en tatovering på leggen, noen som vet om en plass på nettet med oversikt over forskjellige tatoveringer, tenker på å ha noen blomster som strekker seg oppover til midt på leggen....
cherry coke Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Kan ikke hjelpe deg med det. Men du vet at når du tar en tatovering, å du dekke den til en god stund, holde den unna sol og vann . Ville ha tatt den før sommeren. Du får jo ikke bada eller noe:)
*tankefull* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Vet du hvor lenge jeg må dekke den til da, og når kan man bade etterpå?
WP-TLogPeanut Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Lurer på det samma, hvor lenge må den dekkes til? (får ikke penger til tattis nå før skattepengene kommer )
LisaColli Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 er det ikke snakk om en uke eller to bare da? tror det:)
cherry coke Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Husker ikke, det er så lenge siden. Men mener det var noen uker? Sollys kan ta mye av fargen på tatoveringen, har ei selv som ble ødelagt fordi jeg ikke dekket den til lenge nok.
LisaColli Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 er ganske sikker på at det er 2 uker, jeg har tre stk:) tok to av dem på sommeren da jeg var i syden, men tok de en av de siste dagene der. man kan heller ikke drikke alkohol..men 2 uker er jo ikke så mye da:)
cherry coke Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Jeg har 6 stk, og det har vært forskjellig. Den første jeg tok (12 år siden), fikk jeg beskjed om å dekke i en uke. Den ble dårlig. De andre har jeg dekket til så lenge "som mulig". Ikke noe gøy med dårlige tatoveringer:( Dessuten, om du skal ha den på leggen, bør du dekke til så lenge som mulig om du har på bukser. Buksene kan "gnisse" bort i tattoveringen.
cherry coke Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Glem ALT jeg har sagt=) Lider tydeligvis av dårlig minne....Tatoveringen skal dekkes til dagen etter. Deretter skal den vaskes og smøres i ca 14 dager. Men man skal være forsiktig med sol og bading til helingen er over. Bør dekkes til i sol og ved bad. Noe i den duren:)
LisaColli Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 ja det hørtes riktig ut men selvfølgelig, jo mer forsiktig man er jo mindre sjans for at den blir dårlig ville ikke hatt noen betenkligheter med å ta den på sommeren, men er du i syden ville jeg ha ventet til siste dagen! lykke til da:) hmm, fikk lyst jeg også nå
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 ved tatooering skal man jo ikke bade(i sjø eller basseng) elelr utsette for direkte sol de første mnd. Så ville nok ikke tatt den på sommern. Ihvertfall ikke om den skal være på leggen
Clue Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 For å være helt ærlig, så er tatovering noe av det mest blodharry som finnes. Skjønner at min (og mange andres mening) sikkert er uønsket, men sånn er det bare.
cherry coke Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Trenger ikke å være harry...Kommer an på motiv og plassering. Men jeg er enig i at noen tatoveringer kan være harry, ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå